Monday, May 28, 2012

air liur meloncat-loncat dalam mulut

assalamualaikum


warghhh matik lah pagi2 isnin dah tayang jeruk mangga
*hello dah nak masuk tengah hari ok. monday blues sangatttt*






last week ada sorang amoi ni bawak jeruk
and bagi lah rasa
sedap gilaa !! dia bukan mcm jeruk mangga yang beli dalam peket kat pasaraya tu
ni jeruk kampung. memang terbaik gila rasa dia. yang jenis perap pakai garam gula je
kalau biasa orang jual, campur cuka kan
kalau campur cuka rasa dia tajam sket
ni memang soft je rasa dia. lepas tu terus selidik beli kat mana bla2
and suruh dia beli 1
so datang lah begini pagi tadi
1 tupperware macam ni RM3
terus meloncat-loncat okey air liur *ayat dari papa joe master chef selebriti. hahahaha*

elok je aku parking tupperware jeruk ni sebelah aku
mata dah jeling2 je
tak tahan ok. bukak, amik 1
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sedapnyaaaaa *drama btol haha*
serius sedap. memang rasa macam tak nak berhenti makan
sedar2 je, kejap2 bukak tutup tupperware. terus sorok tupperware dalam laci. tsk tsk tsk


lets klik !!

16 comments:

pena rozie said...

hah... tension... Buat teliur ajer

nur anis said...

wahh..kecur air liur saya....

saffiya_aleesya @ echa said...

wahhh aku pun suka jeruk..

YanaMIB said...

haha kena sorok bwh laci eh..nasib aku xminat jeruk..xkesah la jeruk kg ke bandar ke..mmg aku xsuka jeruk..so air liur aku duk diam2 dlm mulut nih..lalalala =P

Teratak Hami said...

Ingatkan amoi tu yang buat.

makan sorang je ek? Beli kat mana?

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

peehhhhh... balik dululah.. buat kecur air liur akak je nih.. hhehe..

fairus said...

SAYA SUKA JUGA MANAKN JERUK.. TOLONG POS KAT BUKIT KATIL.. :)

♥ Elin ♥ said...

kecurrr...nih baru tgk jr nih...

gadisBunga said...

pandai awak cerita kesedapan dia. terliur terus!

LYAfrina said...

uihh.. air liur pon tloncat-loncat gak ni... suka gk mkn jeruk

ainnoraini said...

Telan air liuq dulu kang meleleh la plk ...huhuhu

Uncle Jonni said...

terliur.... huhuhuhu

Munnafendy said...

bak meh pos kat sini satu!

miloais milo said...

amboi... pepagi makan jeruk!
ehehehehe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amboi...Jeruk mangga tuh..mengalahkan orang ngidam gini ...huhu yummeh2 :)

sahromnasrudin said...

jeruk betik lg sodap...dik