Friday, May 4, 2012

kau tak stress kalau macam ni ???

assalamualaikum



biasa la aku ni memang suka mengomel/membebel je kan
hahahahahakkkkkkkkk

ni semalam, balik kerja pergi shopping kat Jusco
sedar2 kempis purse. orang dah nak maghrib baru nak reti balik

sekali dari bertam sampai ke sungai udang, (ada lah dalam 10 minit jalan kat area ni), mangkuk hayun ni duduk belakang aku all the way tu
kau tak sakit jiwa? lampu macam ni 1 hal. memang sakit mata jangan cakap lah kan
lepas tu ikut dekat2
aku ni dah lah ada pengalaman sisi gelap dengan kereta yang ikut rapat2 ni
takut terciummmmmmmmm je kan. nauzubillah. tak nak tak nak

aku tak paham la orang yang pakai lampu kaler putih kebiruan ini
lampu tu tak nak plak mencanak macam tu
punya tajam suluhan tu. stress hidup aku duduk depan kau
yang aku pelik, tak nak plak dia potong aku ni
rela duduk ikut bontot kete i plak
heloo macha ! mata aku sakit tau tak !
memang memaki dalam hati je la semalam
yes. memaki. tak nak plak berzikir. lempang sket

so sebelum nak modified tu, tak kira lah lampu kaler hitam ke biru ke purple ke coklat ke, fikir2 sket kat pengguna lain

cuba kalau kau kat depan, orang belakang lampu mencucuk macam tu? tak sakit jiwa???


lets klik !!

8 comments:

ikatankasihku said...

pehhh, conform menyirap klu kene mcm ni...kasi kentot ekzos tu cikit..hihihi

nur anis said...

saya pun mencii sangat dengan lampu putih ni..dah la saya rabun silau tahap tinggi..pernah je nak terbabas..-__-"

ainnoraini said...

bukan stress lagi terus jadi meroyan..menyusahkan orang jer..

rATu kEBaYA said...

memang sakit jiwalah... geram je kan.. lelagi kalau mata tu memang ada penyakit silau.

fairus said...

KALAU SAYA.. ERM... TAK TAHULAH..

Nashays said...

ramai aje manusia sengal macam tu kat jalanraya..
bajet die sorang aje yg nak nampak org lain silau takpe..
eh emosi plak..

fndrocka said...

kena siapkan cerminmata gelap dlm kereta

♥ Elin ♥ said...

owwhh org melaka rupanya :)
sy pun..;p