Wednesday, May 16, 2012

selamat hari cikgu !!

assalamualaikum

16 mei = hari guru
so nak wish kepada semua guru-guru di Malaysia, selamat hari guru
bertemakan "Guru Inovatif Melonjak Transformasi Pendidikan Negara", di harapkan guru-guru akan lebih bersemangat lah dalam mendidik anak bangsa
nak2 anak bangsa zaman millenium ni ye. macam2 karenah kot. sabo je la cikgu
apa2 pon, cikgu memang hebat ! sebab tanpa cikgu, mesti kau tak kenal ABC 123 kan ?



so di sini saya nak ucapkan selamat hari guru kepada :
1) cikgu masa tadika. okey aku tak ingat langsung cikgu tadika aku siapa. tapi tadika aku tu masih wujud lagi. dekat je dengan rumah. hahahaa
2) cikgu sekolah rendah, sekolah kebangsaan othman shawal
3) cikgu sekolah menengah, smk ghafar baba. ok skrg dah jadi SKK kot (sekolah kluster apa ntah). wah zaman aku dulu takde ponnnnnnnnnn
4) cikgu masa kat matrik arau, perlis. oh rindunyaaaaaaaaaaaaaaaa perlis !!!!
5) cikgu/lecturer kat uitm segamat. okey segamat tak rindu sangat la sebab dekat je, nak pergi pon boleh. mihmihmih


dan tak lupa my mummy too. selamat hari guru ye cikgu kelsom ! hari ni bawak balik rumah ye hadiah2 tu. amik gambar and upload fb dulu baru la fikir hadiah tu nak letak mana. hak hak hak

okey bai


lets klik !!

11 comments:

Teratak Hami said...

Selamat Hari Guru untuk cikgu kelsom jugak. Cikgu Kelsom bawak beg2 kosong ke sekolah untuk bawak balik hadiah :-)

miloais milo said...

ohhh.... mak uols cikgu ye...

happy teacher's day to her....

YanaMIB said...

oh mak ko cikgu gak eh?? mak aku bekas cikgu..hehe dulu ms dia jd cikgu aku sonok gak sebok2 dgn hadiah2 yg dia dpt..=P

skrg dia keje opis je..x larat da nk jd cikgu katanya..letih =)

redza said...

slmt hari guru kpd semua cikgu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

selamat hari guru buat mak ye... hehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ko dh wish kat mak aku x... mak aku cikgu tau.. bak sini hadiah :)

Hanis MY said...

selamat hari guru utk cikgu kelsom jugak... wahh mesti cikgu feberet ni!

sahromnasrudin said...

lupe nak wish kat adik sndri yg jugak cikgu heheeee

potpetmama said...

lya; oh anak cikgi..kita lak anak cikgu

princessrayha said...

kak lya pandai wt header ke??kalau nak order boleh ke??klau boleh,byran is topup
#just asking

fairus said...

NAK UCAPKAN JUGA SELAMAT HARI GURU PADA ABANG LONG, KAK LONG, KAK ITA, PAK NGAH, MAK ANDAK, POKCU, MOKCU, DAN LAIN2 SEDARA MARA YANG BERTUGAS SEBAGAI GURU... RAMAI SANGAT SEDARA MARA BERKEJAYA SEBAGAI GURU.. :)