Monday, June 18, 2012

kenali tayar kereta anda !

Assalamualaikum





terjumpa ni dekat fb, kengkawan share
bagus info ni. pasal tayar anda
selama ni, aku tak pernah belek hape kebende la yang tertulis kat tayar aku tu
aku tau lenjan je. sampai masa service, pergi la anto alignment dengan balancing kennn
kikikiki
dulu, nak pam tayar pon aku tak reti okehhhh
hantar je kat kedai tayar, suruh dia pam
nak pam kat shell ke petronas ke, memang tak reti la. tak tau nak adjust no bape
sekarang dah tauuu. mihmihmih. kat shell la. petronas punya mak still tak reti uols



lets klik !!

12 comments:

potpetmama said...

akak cume reti bawak keta; check sana-sini keja encik hubby termasuk isi minyak haha..anyway its a good info.

LYAfrina said...

hehe.. lya pon xreti abba2 tayar..tp zaman skarang..org pompuan pon msti ambik tau kan

Acik Erna said...

asssalm lya..acik sampai la ni tak tau apa he he

redza said...

masalah besar tu xreti pam tayar haha

fairus said...

WAH.. LEPAS NI DAH BOLEH JADI PAKAR TAYAR.. :)

Maiyah said...

salam..
kalo akak mntk tlg staff pamkan akk dok relax goyang tgn hehe (kaki x bleh goyang le katakan)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

nak isi angin selalu pilih Petronas sbb tak pandai pakai Shell punya...kira terbalik lah kita ni ...huhu

nur anis said...

saya still tak reti pam tayar...haha..malunya..

gadisBunga said...

saya reti cuci tayar dan reti pam tayar. yes!

oya said...

best2 info ni..
kite pnah la dua tiga kali tyr pancit..sedey2..

cinnamon.com said...

sungguh kak drive kereta aje pandai..isi minyak tak pandai,pam pun tak pandai..

sebenarnya tak nak pandai pun..dah terdesak nanti,pandailah kut..tak pun minta tulun kat bangla..heheh..teruknya kak ni.

soooooour said...

suka...ilmu...tq