Saturday, June 16, 2012

masuk rumah kedua a.k.a hospital


Assalamualaikum..

weh tengok tajuk tu, bukan aku ye. huhu
actually ayah aku masuk hospital hari rabu hari tu
mula2 tak nak post. baik punya sambung episod pineng kan
sebab tak nak adik2 aku baca. mama kata tak payah bagitau. sebab sket je bukan apa pon
ni mak aku sendiri plak membocorkan rahsia kat adik2 aku kennnnn. ceh!

mula2 hari rabu tu, ayah aku p buat mri je
sebab bengkak yang dekat tangan tu. tak tau punca apa. so doc suruh buat mri. appointment nya hari rabu hari tu la
but since last week, dekat bengkak tu macam ada mata, macam mata bisul tu, and merah2. so takut doc tahan wad, mama siap2 packing barang

sekali betul uols. kene tahan
rabu masuk wad. khamis petang operate
so pic ni semua masa hari khamis



baru kuar o.t
tu tidoqqqq je. aku datang masa balik keje, baba tengah mamai2.




tidoqqqq krohhh



area siku ni la yang bengkak and operate tu. tapi semalam aku datang, baba dah okey je. siap aku call, request nak makan bihun kantonese okeh ! kau hado? hahahaha
hopefully dalam 1-2 hari ni dapat lah keluar kan. aku tak tahan ok hospital melaka ni. parking kemainnnnnnnnn hazabbb nak mampuih



ada abg polisi. sebab ada 1 pesakit tu adalah penjenayah. tangan siap bergari kat katil



hospital melaka. errrr takde dana ke nak mencantikkan hospital ni ek
sebab apa, sebab dia bangunan lama. bangunan baru kat depan better la kan. ni bangunan lama, cat pudar2, aku pon scary. lalu kat bangunan2 lama nak pergi area parking, meremang acikkk oi. dah la balik sorang2. turun lift sorang2, dalam lift tu aku suka fikir melalut. dengan lift ala2 lama kan.. tiba2 je kang pusing belakang ada benda ke. waaaaaaaaaaaaaaaaaa *okey melalut kasi lempang sket*


lets klik !!

14 comments:

LYAfrina said...

moga ayah lya beransur smbuh yer,,

ermm..tu bngunan hosp melaka erk?? a ah..mmg nmpk bgnan lama la.. tp ok la.. melaka kan bdaraya bsejarah.. itu dia kekalkn bgunan lama ni kot

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hope bapak ko cepat sembuh ye aminnnn...

P/s : ko ne badan je besar tapi penakut kn :)

fairus said...

SEMOGA AYAHNYA CEPAT SEMBUH YE..

Acik Erna said...

assalam lya.acik pun ke hospital melaka melawat anak sedara..betul2 susah nak cari parking

ainnoraini said...

Mmg takut alau gi hosp mcm tuu...
Dulu2 masa aruah bapak kakain icu hosp melaka la jugak ...bila mlm2 mcm2 difikirkan serammm...lagi la time tu plk ada org meninggal huwaaa lagi....

eelobor said...

harap2 cepat sembuh....

gadisBunga said...

semoga ayah awak kuar cepat. sebab takut la pulak ada penjenayah kat situ.

miloais milo said...

moga abah uols cepat sembuh ye nok....

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

moga baba cepat sembuh ye...


ni dah kuar spital ke blom nie?

oya said...

comel jer siap2 order2 lagi..
semoga ayah awak cpt sembuh k..

Kazman / Sue said...

semoga cepat sembuh... ni mesti terpengaruh dengan citer waris ni....

wahida said...

cer ko buat2 ramah, tanya kat penjenayah tu, jenayah apa yg dia lakukan? haha...


semoga ayah ko cepat sembuh...

Teratak Hami said...

semoga ayah cepat sembuh. Parking mmg azab kat hospital Melaka wlpn kat bangunan baru.

Bangunan lama mmg scary. Tapi jauh dr rumah mayat kan?

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

semoga kesihatan ayah Lya bertambah baik ...amin