Wednesday, June 13, 2012

pineng day 2 - uitm & nasi kandaq ! (Part 1)

Assalamualaikum..

ok bersambung cuti2 ke pineng itu
so day 2, p uitm adik bujang nak mendaftar masuk sem baru (sem 3) and nak pindah kolej kediaman
last sem duduk kolej kediaman dalam uitm tu
sem ni kene campak duduk kolej dekat luar. tapi dekat je dengan kampusnya, dalam 5 minit
so dia pos motor dia, untuk dia pakai nak ulang-alik p kampus
kalau jalan kaki, ada can merangkak jugak la nanti akhirnya


dah sampai depan dewan, baru nak tight in baju



pergi kolej kediaman dulu angkat barang
sket beno barang dia. aku ingat masa aku nak pindah dari hostel ke rumah sewa, punya banyak barang. dasar perempuan btol. haha





dah siap angkat barang, pergi kolej kediaman dia tu.
pillow case tu, yang aku pakai masa zaman matrik tahun 2005-2006
lelaki kan, senang je. amik je mana ada. aku dulu. naik sem baru mesti beli cadar dgn pillow case baru. hakhakhak



mengemas2. dia duduk katil atas. ok la hostel dia. dalam bilik ada toilet sendiri. tapi horror gak toilet dia. tak memasal lepas tu keluar p billion beli toilet bowl cleaner dengan berus jamban.



kolej mutiara



tingkat atas sekali ok duduk. menangis aku dengan mak aku naik tangga. kahhhhhhhh



mem senyum lebar kawasan dah kemas



kolej kediaman sekitarnya. banyak gak kolej dia. uitm aku dulu (rahsia. kahhhhh), aku sem 3 dah kene campak duduk luar ok. tapi lagi best dok luar, sebab dok dalam senior hostel macam bangang



dah settle mengemas tu, pergi makan kat kassim mustafa dekat dengan sunway carnival mall, dekat pusat bandar seberang jaya



aku amik nasi separuh, ayam goreng, sotong kari 1, sayur kubis, telur asin. RM 8.20
lepas tu amik papadom. aku ingat aku sorang makan, sekali semua amik aku pny papadom! waaa
tambah lagi 1 bungkus, tapi lemau. bbffffrrrrrrrrr



baba order pasemboq. tapi not nice ah ! aku nak pasemboq padang kota ! waaaaaaaaaaaaaaaa

day 2 part 2 to be cont. hehehehe
nak sambung koje. esok handover kunci kat purchaser
103 units ! matik laaaaaaaaaaaa


lets klik !!

11 comments:

redza said...

nak jugak cerita pasal makan2

gadisBunga said...

awat macam mahai ja rega nasik kandaq tu?

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha. ko ne kalau xciter pasal makan xsah kan.. patut la sht je ak nengok ko ni.. hahaa

atty's said...

ayam tu nampak sedapnya lah hai

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

budak laki sure barang tak banyak .....kalau pompuan??? mau berkotak-kotak :P

fairus said...

OOHHH.. UITM.. LAMA TAK SINNGAH UITM SHAH ALAM.. DULU PERGI SEKALI DAH BANYAK BERUBAHNYA..

miloais milo said...

adik uols ambik course apa nok?
iols ada gak anak sedara kat situ - lelaki
duduk menyewa kat luar - now dah second year....

pena rozie said...

sedap betul nampak nasik tu. e.e.e.e.. dalam otak nak makan ajer kerjanyer...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

rasa mcm pernah sampai je kat situ lya... masa hantar kazen akak 5 tahun yg lepas... dia dok kat Anjung Bersih (kediaman siswi) rindu tul nak gi penang ni...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ehhh mahalnyer rege....

nur anis said...

x semua lelaki barang sikit tau..adik saya barang bukan main banyak..mengalahkan pompuan..haha