Friday, August 17, 2012

Salam Aidilfitri semua..

Assalamualaikum



arghhh busy sangat. tak sempat nak blog walking blog kawan2 semua
rata-rata nampaknya update ucapan hari raya
insyaAllah ahad nanti beraya lah kita
and until today, baju raya aku still tak siap! nangis. hari rabu mama tanya tailor, kata tengah jahit lagi sket
hopefully by tomorrow boleh ambil
kau gila takde baju raya ! kalau takde baju raya, aku tak nak makan rendang!!!
eh boleh percaya? hahahaha

so di kesempatan ini, aku nak susun 10 jari tangan, mohon ampun maaf pada semua kawan2 di sini, andai ada entry yang buat rasa tak senang di hati, komen yang terkasar. yang baik datang dari DIA, dan yang buruk adalah kelemahan saya sendiri

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN

pada yang nak pulang ke kampung, rancang perjalanan anda. berhati-hati ketika memandu. mulakan perjalanan dengan doa, al-fatihah dan selawat. InsyaAllah

aku mungkin raya ke3 balik terengganu. Oh! sangat tak sabar. terengganu tercinta, tungguuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dengan ini saya istiharkan blog pon bercuti ! eh >_<



lets klik !!

6 comments:

fairus said...

SAYA ADA KAKAK TIRI DI TERENGGANU.. TAPI KAMI SEMUA BAIK2 SAHAJA.. :)

YanaMIB said...

raya pertama ko ada kt melaka ke weh? terjah rmh ko bley?haha =P

Mysara Ab Rahman said...

salam aidilfitri utk kak lya!:)

Uncle Jonni said...

selamat hari raya lya...

wahida said...

salam lebaran dear...
cuti lagi ke?

makcikkantin said...

Salam syawal lya. Meriah ye kampung jauh jauh ni...