Wednesday, August 8, 2012

voucher

Assalamualaikum

takde keghoje hari ni. tak memasal aku pergi bukak web Seoul Garden
okey takde lah plan nak pergi mencekik kat situ ke hape kan. saje2 tengok
lepas tu nampak contest. join je la. mana tau dapat makan preeee. kahhhhhhhhhhh

dah settle contest tu, tengok2 jawapan ada 1 salah
lepas dia bagi voucher ini je la



baru nak happy uols. sekaliiiiiiiiiiiiiiiii

"This voucher can be redeem at any outlets in the Klang Valley"

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

okey ada sape2 nak ke voucher ni? kalau nak first commentator yang request, aku email terus voucher ni. sebab aku ada 1 je pon. gagaga
kalau nak voucher lagi, pergi join contest tu

kesedihan mokcik tau


lets klik !!

11 comments:

Anonymous said...

miloais : meh le bagi kat iols.... :D

redza said...

bkn jauh pon KV ngan melaka..ko bawak laju2 kejap je smpai

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huish....macam best je ...tapi voucher untuk sorang je ..:( camno?

ainnoraini said...

Best jugak mkn kt situ...

Teratak Hami said...

Pergi le beraya kat Klang Valley. Lepas tu singgah Seoul Garden tu

YanaMIB said...

bila tamat tempoh voucher ni?? klu end aug xdpt aa..meh nk try gak men game kt web dia tuh..huhu

LidiaSuraya said...

alaaa baru ingat seoul garden buat promo
huhuuhu

gadisBunga™ said...

aishh...takleh jadik nih! kene riki2 gak seoul garden nih!

fairus said...

HALAL KE LYA?

Marya Yusof said...

As salam Lya,

Mcm best je selalu gak dgr bloggers cite pasal seoul garden ni... Ramai yg nak tu..hehehe :))

wahida said...

baik ko bagi aku nok, kalau tak, aku sentap...hahaha...