Monday, November 19, 2012

makan luar - Seh Seafood Masjid Tanah

Assalamualaikum

"Jumaat malam lepas, akibat masing2 malas nak masak. dah tu, ber3 je kat rumah. baik makan kat luar je kan", ujar si pemalas dengan angkuhnya

maka mari start myvi kuning milik baba, vroom vrooommmmmm !! mari kita makan di seh sipottt


mama yang terkezut sebab baba order ABC
lepas tu jangan lupa cek gula ye uols



ABC baba yang kene kekah dek anak sulong beliau
lately I menjadi penggemar barli pulak



I yang mengorder mee goreng basah
biasa la kedai siam, "manis nyeewww"



baba yang merasmikan nasi goreng kampung mama. sebab dia order kueytiow kungfu yang tidak sampai lagi
tomyam campur sorang makan. puyuh goreng kunyit 2 ekoq


selamat hari isnin
melaka yang berhujan di pagi hari buat mood I terbang 


lets klik !!

16 comments:

nur anis said...

saya pun sekarang jadi penggemar barli..padahal dulu bukan main tak suka..

Acik Erna said...

asalam Lya..acik pun suka puyuh goreng

Knor said...

mkn kat luat bawa parents..

anak yg solehah ni..sayang mak ayah ye..

kak tak ada mak dan ayah..rindu juga dan selalu bayangkan kalau diorg ada..macam manalah agaknya..

Yuliana Wahit said...

hyee.. yuyu singgah sini dan follow sini.. nice to meet u.. come visit my site http://www.sayeshukepink.com/

Kakzakie said...

Bestnya makan dgn parent. Kakak tak ada peluang lagi dah. Bapak aje ada..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

moon pon penggemar barli... hehehe... xtau nape... tetiba jerkk

gadisBunga™ said...

mee goreng manis. potong!

wahida said...

amboi baba...mkn ABC ye....

Teratak Hami said...

Siapa belanja ni??

Simpang 4 kat Kota Cemerlang ni banjir sampai CM pun dtg tengok. Jgn le ada buaya yg terlepas.

fairus said...

NYUM.. NYUM.. ENAK NAMPAKNYA ABC TU..

nizamsani said...

sedapnya puyuh!

redza said...

mee goreng pedas baru sedap

JaSSNaNi said...

tinggi nye ABC.. dah lama tak makan sbb cuaca sejuk2 ni.. :D

4feet8 said...

lamanya tak minum barli..

LYAfrina said...

sedapnyer

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

teringin sgt nak makan puyuh goreng huuhu