Monday, November 12, 2012

pancing @ pc expo

Assalamualaikum

Semalam pergi pc expo dekat mitc. Aku tak peduli la hujan tak hujan aku redah je.
Sebab masa keluar rumah memang hujan. Sampai bandar elok je paneh. Nice

Ramai jugak umat semalam. Mungkin sebab last day. Masa tu la ramai pulun datang. Termasuk aku. hakhakhak
Memang dah set nak cari hdd je. So pusing cari benda alah tu. Dah jumpa, terus keluar. Sebab tak tahan ramai orang. huhuhu





acer hdd 500gb @ RM162
takde la aku nak beli brand buffalo ke cow ke turtle ke. aku cari yang paling murah ada. hakhakhak


dan casing @ RM12. harus purple ye



lepas pc expo tu, ke aeon bandaraya. apa lagi, nak karok lettew. amik sejam je. sebab dah petang. balik lambat nanti mak aku akan bertukar menjadi hulk


then makan dekat chicken rice shop. sebab selalu bedal nasi ayam je, nak tukar selera. amik mihun curry laksa and my adik makan nasi ayam


rasa ok2 la. tapi sebab laksa, lemak, aku muak. pasni, makan nasi ayam je ye


minah kebuloq



siap add on, crispy wanton. sedap



dah makan, resit jangan buang ye


selamat hari deepavali kepada semua yang menyambut. esok mesti banyak cerita hindustan


lets klik !!

13 comments:

fairus said...

TAK TERINGAT PULAK ADA PC EXPO..

JaSSNaNi said...

haaa.. tu la.. karok tak hingat.. :P dah mak jadi hulk.. kahkahkah.. sweet pepel.. :)

wahida said...

selalu aku buang je resit CRS tu...huhu...tak tau pun boleh redeem dpt next voucher free...

NM02 said...

lom penah try CRS, nmpk mcm sedap

Kakzakie said...

Patut pun berulang boleh pergi selepas makan diberi voucher lagi itu yg kena dtg lagi. Pandai juga restoran ini pikat pelanggan..

YanaUjang said...

esk aku dh plan nk kuar jenjln..kena kuar seawal pg klu idak jemm..pehtu payah nk mencari parking..ehh komen aku xde kena mengena lgsg dgn entry ko..kakaka :p

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

lapar terus perut tgk makanan...

KAMIHIDUP said...

Pergh. Rugi tak pergi.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tak pernah pun makan kat Chicken Rice shop ..:(

redza said...

hantu karok kekeke

4feet8 said...

weh? 500gig, 162? serious? murahnya..

Munnafendy said...

haaa agak dh..keja mkn2 mesti ada..hahaahahahaha

Ros said...

Assalamualaikum Lya,

EEEmmm...nampak sedap mihun kari laksa tuh he.he...