Tuesday, November 27, 2012

sayur dan ikan.

Assalamualaikum

Dah lama tak post hasil air tangan. Kalau vitamin M lebih, gitu la jadinya
So ini menu hari ahad kita. dah hari selasa baru kecoh nak update


sup sayur mayur
mengandungi: sawi hijau, kobis panjang, carrot, baby corn, brokoli, tauhu, isi ayam, suhun, cili merah
cili merah tu bukannya makan pon. saje nak kasi warna menarik. huahuauhua. amboi kau ingat kau dalam competition ke nok





baba punya lauk. ikan parang masak asam. bawang lebih adalah kegemaran beliau





asam pedas ikan kembung letak daun kunyit sebab malas nak redah rumah makcik sebelah amik daun kesum. punya panjang caption kau.  


sekian laporan tukang masak yang tak kan tersingkir dari dapur sendiri. huahuahuahua



lets klik !!

15 comments:

Afasz said...

sedap nye sup sayur tu

Dr Singa said...

apesal kena singkir?
tukang masak malas basuh periuk belanga selepas masak eh!!

JaSSNaNi said...

sayur tu saya suka sebab letak suhun.. makan je camtu.. mmg best lah.. :)

intanfirdaus247 said...

sedap..buat perut saya berkeroncong lapa...huhuh

kechixx hussain said...

yummy!;)

Alia Laila said...

Dan dan lapaq ! :D

YanaUjang said...

ko msk asam pedas mesti sdp kn..nnt aku dtg rmh ko lg wat asam pedas kayyy!! lalala :p

mEiZ SHA said...

MMMMMMM SEDAPNYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
:D

Kakzakie said...

Sedapnya:) Keluarga kakak suka ikan parang masak asam. Ini kalau letak daun kunyit atau daun kesum pun sedap juga Lya..

fairus said...

SUP SAYUR TU, MAKAN BEGITU SAJA PUN SEDAP..

Knor said...

tak nak jamu kakak ke ni..:)

oya said...

rajinnya lya masak..

oya said...

rajinnya lya masak..

gadisBunga™ said...

nak pass mangkuk tingkat nih!

Teratak Hami said...

Lulus untuk kahwin :-)