Wednesday, November 21, 2012

scar.

Assalamualaikum



jangan fokus tangan debab

menurut kajian diri sendiri, semakin banyak parut di tangan, semakin tinggilah wang hantaran yang perlu di kenakan. sebab rajin sangat masak dan rajin sangat makan, maka banyaklah parutnya padahal kau sendiri berangan time masak. 

fakta: pada suatu malam, tengah buat kek, akibat kemengantukan yang tidak terbedung, sewaktu nak masuk loyang kek dalam oven yang suhunya 180 darjah celcius, jari buntalku telah tergesel di jaring oven. tahniah.

parut lama kene oven tak hilang lagi, dah tambah lagi 1 parut. syabas.

selamat mengumpul parut

lets klik !!

13 comments:

JaSSNaNi said...

uwaaa.. sakit tu...
sementara nak kuar air bisa dan kering tmpt tu.. tu la pompuan kan.. rajin dok dapor...

fairus said...

SELAMAT MENGUMPUL PARUT.. :)

wahida said...

itu tandanya rajin memasak...

:)

redza said...

syabas dan tahniah dari aku huhuhu

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sokong kajian itu.. hehehhe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tu tanda nya orang rajin masak..tak pe ..tak kurangnya hantaran ..lagi untung la sape yang dapat ...gitu ..hihihii

4feet8 said...

syabas jugak..hehe..sampai sekarang taknak goreng ikan keli.. dia punya meletop, basah satu dapur dengan percikan minyak..

sudipVSsenduk said...

orang rajin mmg macam tu..

Jna marcello said...

xsabarr nak calar kan tgn hihih *gurau

Anak Pak Muin said...

klau licin tangan, lagi murah la ye..haha

KAMIHIDUP said...

Sabar kelah.

LYAfrina said...

sakitnyer kna oven tgh pana stu. tp xpela..bukti gigih di dapur tu

Knor said...

kak lgi byk tanda2 tu di tangan..tanda org rajinlah tu kan...ehemmm