Friday, March 15, 2013

makan tengah hari

Assalamualaikum

Salam Jumaat
Lunch time baru reti nak bukak blog. Malas okeh
Kami warga wanita kat office ni, setiap hari jumaat akan bawak bekal. Masing-masing akan bawak la 1 jenis lauk & dessert
Biasanya sehari sebelum akan set, kau bawak apa aku bawak apa
Siap email semua lagi. Haha
Bab makannnnnnnnnn bukan main




sorang member bawak breakfirst spaghetti
kelass kau mat saleh je




ni makan tengah hari kami
masak lemak cili padi siput sedut, daging black pepper, sambal tempe kentang berpetai, sayur campur dan dessert agar-agar santan
aku bawak sambal tempe kentang berpetai dgn agar-agar santan tu
licin semua. burp alhamdulillah

okey bye sambung gosip kerja



lets klik !!

12 comments:

intanfirdaus247 said...

sedapnya makanan2 itu..ehhe..cepat pi tgk lawak ke der..memang best!!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

ooo...ini yang dok ngopek petai semalam tu ? yummy...sedap

Knor said...

sempat ke menyedut tu..

siput lala.

mesti pakat2 sedut beriramakan..penat mulut

JaSSNaNi said...

amboiiii lya.. sedapnya menu.. siput sedut tu best.. :)

YanaUjang said...

bestnya org2 opis sepakat gitu..sape x reti msk mcm aku ni kompem kena halau je kan..kahkah :p

Fadilah Aziz said...

Bestnya buat potluck macam ni..

fairus said...

SIPUT SEDUT YANG TAK MENAHAN TU..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ko kalo pasai makan hidup nyawa ko kan.. bile nak belanja aku.. hehehe

SALAM PERKENALAN KEMBALI

fatin amirah said...

aku nak sipot sedut tuu... sedapnye long2...!!!!!!! slurrppppp... ahhhh... hahahahhaha

gadisBunga™ said...

wehh..makan stail potluck gini memang kelas lahhh!

NM03 said...

dap dap dap!

dah lama tak bawak bekal

lizz said...

sedapnyer..terliur...tambah2 masak lemak cili api siput sedut tu...errmmm