Monday, April 8, 2013

ber-pedicure and manicure pulak minah ni

Assalamualaikum

Ye gitu. Aku tak tau apa penyakit tiba2 hinggap, balik kerja sabtu lepas nak pergi buat pedi & mani pulak dengan sorang colleague ni
So balik kerja arround 1pm gitu, terus cabut ke Dataran Pahlawan Megamall
Usha pedi dengan mani, tak banyak pilihan pon. So we decided buat pedi & mani dekat Cinderella Nail Spa. Kene booking dulu sebab by the time kitorang sampai, ada orang tengah buat nail art. So kami booking dapat la pukul 3.30pm
So pergi la merewang dulu. 3.15pm datang balik, boleh terus masuk buat. Member aku buat manicure dulu. Aku pergi buat pedicure. Biasa la manusia tak paham bahasa. Dia dah tulis terang2 "no camera". Hahaha ada mak kisah. Bukan dia nampak aku snap. Konon2 macam main game padahal baik punya dok amik gambar


nasib ko lah amoi customer kaki macam orang mengandung tunggu hari hahaha
sedap pulak memanjakan diri begini. orang tolong ketip kuku, kilat2, scrub. ni kalau mak aku tau aku perabih duit semata-mata nak buat benda ni, ada can la kene fire kan. takpe kita simpan rahsia ok.

lepas buat pedi, buat mani plak. uh sumpah mengantok gila masa buat manicure tu. aku nak suggest dia sediakan tempat tampung dagu, senang nak landing kan hahaha.

dah siap tu, wahhh bersinar-sinar jari. jakun sebentar hahaha. cantiknya kuku kuuuu. terus nyanyi "shine bright like a diamond!" hahahaha

okey rasa nak lempang tak individu jakun itu.

sambung keje! tak payah nak belek kuku sangat lah!



lets klik !!

15 comments:

Dr Singa said...

berapa lama tahan eh sinarnya kalau buat gitu..

Knor said...

kita bt sendiri je..mandi bunga sekali..heheh

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

best ek? tak pernah cuba..huhuhu :P

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhu...x geli ke...

kalau dapat kat moon..silap2 amoi tu kena sepak..sebab geli..muahahaha

Kakzakie said...

Serious kakak tak pernah buat tau seumur hidup. Potong/trim sendiri aje..

JaSSNaNi said...

syoknya ada masa pedicure menicure.. :)

redza said...

amboih!!

fairus said...

NAK RELAX2 BOLEHLAH BUAT CAMNI..

eelobor said...

hehehe...terasa cam anak datuk-datin tak bila di belai kaki cam gitu?

rATu kEBaYA said...

bestnya.. dibelai

sudipVSsenduk said...

ala... kenapa tak tunjuk hasilnya :(

Nashays said...

aku bace pon mata jadik kecik lya oiii...sedapnye sambil baring orang bega2 kaki

wahida said...

aku suka buat mani & pedi ni...tapi lama tak buat...last buat masa kat Bali tahun 2011...huhu...

LYAfrina said...

sesekali manjakan diri.. biasa lya wak sndiri2 je..

YanaUjang said...

aku last buat pedi mani ms b4 kawen..2 thn lps kot..haha~ skrg gila pi spa/facial jep.. :)