Tuesday, May 7, 2013

Melaka New CM !

Assalamualaikum

Hari ni secara rasminya Melaka punya ketua menteri yang baru telah pun angkat sumpah. So inilah ketua menteri baru kami, Datuk Wira Ir. Idris bin Haron


Semoga dapat mentadbir Melaka dengan jayanya. Memajukan, memakmurkan negeri Melaka








dan kepada bekas ketua menteri, DAR, rasanya banyak jasa dia selama 13 tahun dia mengetuai Melaka. paling besar rasanya Melaka Maju 2010. dan macam2 lagi pembangunan di Melaka

whatever it is, I Love My Melaka !!!!



lets klik !!

12 comments:

ainnoraini said...

melaka dapat ketua menteri baru...mudah-mudahan melaka tanah tumpahku lagi bertambah maju dan aman makmur...
kakain lahir kat melaka tapi mengundi di shah alam..

Dr Singa said...

segaknya dia..
muda lagi pulak tu..

simpati kat Ali Rustam kan..??

redza said...

tahniah!

fadzli Amir said...

Tahniah, muka baru!...

rATu kEBaYA said...

Tahniah kepada CM melaka yang baru.

Knor said...

tahniah kpd beliau..bolehlah berkebun lps ni

Kakzakie said...

Wah tokoh engineer ye MB Melaka. Johor pun dapat MB baru juga Lya..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tahniah dpt new MB...

Anonymous said...

Ali Rustam dah sangat bagus perkhidmatan pada Melaka. Cuba pegi Melaka tak de satu sampah pun tepi jalan berbanding dgn Kota Damansara selangor yang kotor teramat. Sampah tak sapu, rumput tak potong. Saya tahu sebab saya ulang alik Melaka tiap minggu Anak di asrama. Memang dia di ketepikan sbb cina rasis tapi tak nak mengaku. Dah kalah rahsia bocor depa rasis terus tunding jari kata kita rasis. Dalam pada tu ada jugak melayu yang masih terjerit2 1malaysia 1malaysia. I am like, WTH?

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Jasa Ali rustam tetap dikenang.... sepanjang tempoh 3 tahun tinggal kat melaka masa ali rustam jadi menteri melaka... mmg banyak perubahan yg dibawa...

kakyang .. said...

alhamdulillah bila org melaka masih sayangkan pemimpin yang banyak berjaya pada mereka ..

Tahniah kepada KM yang baru dan jasa Dato' Ali pasti dikenang sepanjang zaman.

LYAfrina said...

tahniah..smoga dpt mtadbir melaka dgn penuh amanah