Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru !!


Assalamualaikum

entry pantas. sebab banyak keje ni
Happy Teacher's Day !!
Kepada semua guru2 yang pernah mengajar saya dari tadika, sekolah rendah (sk othman shawal melaka), sekolah menengah (smk ghafar baba melaka), kolej matrikulasi perlis (2005-2006) & uitm segamat johor (2006-2009). Thank you so much and love ya !



abaikan gelang. bukan apa. adik aku la tag pic ni kat facebook. so copy paste je huhu
Happy teacher's day mama. Eh dah berapa tahun mak aku jadi cikgu, ntah lupa hahaha. Ni balik kang mesti banyak hadiah mama bawak balik. Mama mengajar sekolah rendah. sekolah rendah ni meriah sket hadiah2 nya. macam2 ada. nanti I update ye. esok ke lusa ke tulat ke bla2

okeybye


lets klik !!

6 comments:

Kakzakie said...

Setuju kata Lya budak sekolah rendah lagi exited nak bagi cikgu hadiah berbanding sekolah menengah..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wah...misti best giler la mama dapat banyak hadiah boleh paw sikit....kim salam mama ek?..eh?? hahahha

JaSSNaNi said...

hari ni anak2 tak nak gi skolah.. sbb sambutan hari guru kata diorang.. x de belajar.. hmmmm

fairus said...

MAK SAYA SURI RUMAH SAJA.. TAPI DIALAH GURU PALING TERBAIK BAGI SAYA. :)

redza said...

slmt hari guru buat mama ko

deno said...

selamat hari guru buaat semua cikgu! mak deno pun cikgu :)