Monday, June 17, 2013

Jeruk @ Stesen Bus Butterworth

Assalamualaikum

Hello Monday 
So nak continue last entry. Balik dari Padang Besaq tu, terus gerak ke Kuala Ketil, rumah sepupu punya wife. Sepupu takde, outstation, wife dengan anak dia je ada. Tu rumah in law dia. Sepupu tu duduk shah alam. Wife nya yang orang kuala ketil tu, balik sebab ada interview. Arround 4pm ++ kot kami sampai rumah dia

Sampai je keluarga dia jamu makan-makan. Ada bihun goreng dengan nasi lauk-lauk kampung. Ada masa lemak pucuk mengkudu kot. Ok sumpah pahit pucuk tu. Mula-mula aku ingat pucuk ubi, sekali masak mulut, omg pahit gila. Hahahaha padan muka aku. Mama makan steady je. Aku dah saling pandang-memandang dengan adik bujang. Terkena weols. Pastu mama kata, ubat ni, makan. Huahuahua okeyyyyy

Then stay sembang-sembang, gerak ke pineng. Sebab esoknya(ahad) nak hantar adik bujang kat uitm. Malam tu aku gesa adik bujang bawak aku beli jeruk. Sebab esok pagi nak check out hantar dia balik kampus and kami plak nak balik Melaka. Takut gerak lambat nanti jam hoih



so weols pergi kat stesen bus butterworth. biasa memang beli jeruk kat situ je. dekat dengan hotel dan banyak pilihan



marah akak ke dek non. huahuahuahua sorry dek tercapture u plak.akak nak capture jeruk tuuuuu 



rambang mata kecoq lioq




aku beli ni je tak banyak borong pon

ok sekian entry cuti-cuti hari tu
bye



lets klik !!

10 comments:

Kakzakie said...

macam tu banyak ke Lya...kalau makan seminggu pun tak habis:)

Knor said...

mmg suka jeruk tu...baru je perabis dr situ juga..mmg sedap..kan

Dr Singa said...

basuh dulu tau.. jeruk2 tu sebelum makan..

redza said...

budak tu betul2 marah tu haha

wahida said...

suka jeruk madu pak ali!!

lizz said...

huhu kecur liur nengok jeruk2 tu. semuanyer sedap-sedap

fairus said...

WALAU SAYA LELAKI, SUKA JUGAK MAKAN JERUK..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Jeruk buah amra/kedondong tu sedap...

Miszyuyu said...

hai jom join contest saya.. http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html

eelobor said...

saya rindu dengan kenangan stesen bas di butterworth tuh. sungguh banyak kenangan kat situ....