Friday, June 21, 2013

lya colours to fazleyatul aini

Assalamualaikum

Nak bagi tau ni
Saya tukar nama blog saya
dari Lya Colours kepada Fazleyatul Aini
well that's my name. hihi
kenapa nak tukar? ntah. tiba-tiba aku bosan kat office 1 hari ni takde kerja sebab manager ada conference kat KL. hahaha boleh gitu. boleh lah kan

lepas tu all white segala blog aku ni. saje bosan colour lama (purple)
konon suci lettew kan
lepas tu tukar header siap. aku suka pic kat header tu. menampakkan akak memang tak sedar diri lah kan hahahaha. bluerkk
okey description kat header tu "makan.bebel.jalan" mengukuhkan intipati blog akak. yang pasti blog akak memang tak ilmiah. kecuali tiba-tiba tuan blog ada kesedaran tanpa sedar. hahaha

tapi url still tak tukar. sama http://lyacolours.blogspot.com/ sebab kalau tukar nanti kat nuffnang pon aku mesti kene tukar nama blog kan. malas dan leceh. lantak lah.

so awak still boleh panggil saya lya. nak panggil aini pon boleh.
eh apasal tiba-tiba ni macam sesi pengenalan diri plak. hahaha


header baru yang saya suka. buat sendiri je pakai photoscape. akak takde la advance sangat huihuihui

okeybai



lets klik !!

11 comments:

redza said...

hoh! tu dia..all white

Dr Singa said...

cantikkk layout baru cik [ jap.. susah nho nak eja..kena kopi pes...] Fazleyatul Aini


Hakak pun tak reti nak guna photoscape nak buat bendalah ituuu

Kakzakie said...

Kakak noticed sehari-dua N3 Lya yg bergambar tu Lya guna watermark nama tu. Tapi tadi bila ada nama itu dlm kotak komen kakak pagi ini dah lupa ingatkan kawan baru hihi...

Kakak lebih suka yg real. Header pun cantik:)

Acik Erna said...

dah guna nama sebenar ye lya..sedap nama tu

eelobor said...

oooo...ini ker namanya yg sebenar

gadisBunga™ said...

asal awak cerita pasal jalan dan makan, yang lain saya tak kesah...! hewhewhew~

deno said...

wah putih bersih! :)

fairus said...

TAHNIAH.. SATU TRANFORMASI BERJAYA DILAKUKAN.. :)

Knor said...

akak selalu gak tukar2 ni..mmg cpt bosan..

syiekin said...

huu~ nsib scrl ke bawah..
pelik gak tetiba msuk lain jer page nie hikhik...
still yg sma jugak... nice2..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

indah sungguh nama penuh lya...