Friday, June 14, 2013

Padang Besar

Assalamualaikum

Continue, pagi check out . Before check out breakfast dulu.
Mama suruh aku dengan adik bujang turun dulu breakfast. Dia pesan kalau makanan best inform dia turun sekali. Sekali tak best. Huhuhu
So aku makan sket dengan adik bujang tu, dah siap makan naik atas kemas2 nak check out nak head to padang besaq


view from lift. lift pulak jenis see through. aku dah lah gayat hoih. tapi cantik kan! 



breakfast. I took spaghetti, nuggets dengan sausages je



Then check out, bawak mama dengan baba breakfast pulak. Breakfast kat sini



They took roti kosong, roti teloq, nasi lemak 2 bungkus. kuih2. nasi lemak dia comel gila. 2-3 suap habis. sedap. roti pon best. tak oily. cuma kuah dia tak best la cayaq sket



yeay dah sampai. laju adik bujang drive. aku siap suruh cari ATM nak draw duit. hakhakhak
see, masa ni tak ramai orang pon. parking senang gila. dapat parking dekat dengan arked
parking sekali masuk adalah RM3



siap sedia purse masing-masing. oh ye! sila berhati-hati dengan handbag anda
sebab last year mak aku mai sini, handbag kene seluk, purse lesap. yelah dah ramai-ramai dalam tu, mata dok ralit shopping plak kan. nasib dalam purse tak banyak cash. kalau tak meraung nyahh




cekedis. asam. kekacang. cekelat



this time tak ramai orang lagi. lebih kurang setengah jam lepas tu, rasakan




hai mama. eksited yuuu. bab membeli belah serah je kat beliau



baju boleh tulis nama free. tulis nama je free




purse. merelip-relip



siapa nak barang kemas?



hoih mak aku menawar, kemaing. adik bujang jadi guard. baba tak habis-habis beli makanan




asam. tak beli pong



tetopi angry bird pon ada



mama beli 2 helai kat sini



 nak beli bear. tapi mengenangkan kereta akan padat, ku lupakan hasrat ittew



wajib beli FM




haus gila dan panas. keluar sat beli ayaq. aku beli asam boi. masam gilass. tapi best sebab aku suka masam. Then adik bujang beli ayaq kelapa, manihhhh nyewww




sesuka je duduk atas motor mat thailangg




mama yang tak puas hati lagi. misi menyopping masih di teruskan. adik bujang beli seluar sekerat kat situ. baba just jadi cashier. hahaha




aku cari periuk steamboat kat sini. yang ada 2 side tu. ada tapi takde stove electric tu. kita nak yang tuuuuuu huhuhu




sunnies




tengok je tak beli pong. yang banyak memborong tu, yang kat sebelah pakai tudung cekelat tu




ha yang ni. hahaha. pantang kau lepaa sket. tiba-tiba je kang lesap




aku beli paste tomyam ni banyak. haha. untuk rumah aku beli 2 botol besar tu. beli yang kecik2 jugak nak bagi kawan2 dengan makcik. best tomyam dia pedasss




penulis dan bapa beliau. warghhh penulis lah sangat. pitammmm
aku beli handbag 1. RM30 sahaja. beli FM, beli makanan (wajib lah kan hahaha), paste tomyam. tuh je la kot. yang banyak shopping sah-sah lah mama. juara dia tu

gerak dari padang besaq sebelom zuhur lagi. singgah zuhur dan makan kat R&R Gurun. Pastu head ke Kuala Ketil. Rumah sepupu punya wife.

to be cont.
bye


lets klik !!

10 comments:

Kakzakie said...

Sukalah kakak Lya tengok semua ni. Kalau kakak rasanya macam mama Lya rambang mata sebab baaaaanayknya dah tak tahu nak yg mana satu... kalau boleh semuanya nak...

Kalau pergi lagi bawa lori cakap pada mama, baru puas. Kakak nak syer sekali dgn dia hihi...

fadzli Amir said...

Salam...kalu bershoping memang best..lagi best kalu ada org tolong hulorkan...hehhehe

fairus said...

SAYA PERNAH PERGI SEKALI.. :)

Knor said...

wah..wah..makanan,baju handbag dan sebgainya...seronok menyopping..macam tulah mak2..mmg suka benda2 ni..anaknya pun kan..

mcm dah ada aura nak sambut raya je..

deno said...

wah bestnya bestnya!!! mcm2 ada! kalau deno dah rambang mata tuuuuu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

waaaaaaaaaa........best ..tak pernah lagi sampai padang besar tu

Amalina Hussain said...

arghhhh....spaghetti mengiurkannnnn...

Aujinz said...

dah lama tak pergi sana.. wkwkwkw

Nieda ramly said...

gambar dr bilik hotel tu , hotel apa?

LYAfrina said...

weeee.. bestnyer..xpnh smpai sini..mmg rambang mata la..byk sgt2 barang2 tu..