Friday, July 26, 2013

balik dah ini budak..

Assalamualaikum



hari ni adik aku yang kat Egypt tu balik. haaa dia siap pesan, "along purse aku takde duit. nanti pergi bazar mintak purse kau". ngaaaaaaaaaa akak pitam hahahaha




Final year. Hoih kejap je masa berlalu. Kalau masa dia pergi dulu aku dah kawen, anak aku dah umur 4-5 tahun. tiba2 gagagagaga



pesanan wajib setiap kali dia balik. coklat flutes tedap. mak aku tak boleh belah pesan Tefal. ntah apa benda lagi minah tu bawak balik. barang2 dia la kot sebab october nanti dah konvo, nak terus balik sini dah




our doctor to-be insyaAllah


*Entry yang tidak membawa maksud riak tapi just nak kongsi kegembiraan kami sekeluarga. Peace yo



lets klik !!

9 comments:

Roslida M Jani said...

Alhamdulillah syok nya jadi doctor tak lama lagi....tahniah pada adik ye :))

sis nak share contest di blog, jemput ye... www.roslidamjani.com :))

fairus said...

WAH... BAGUSNYA ADA ADIK YANG BAKAL JADI DOKTOR.. NANTI BOLEHLAH DAPAT UBAT PERCUMA.. :)

eelobor said...

wah....sama tempat dan fakulti ngan anak buah saya... mungkin dia orang kenal kut

Leysa JL said...

yeahh, tumpang happy. semakin ramai anak tempatan doctor to be.. happy for them :)

redza said...

tahniah kepada bakal doktor

Anak Pak Muin said...

sangat nice bile ramai doktor dalam kalangan islam :)

dear xila said...

hehe semoga kamu sekeluarga bahagia dunia akhirat :)

deno said...

insyaallah.. nanti jadi doktor bleh tolong ramai pesakit mcm deno niha... :)

#selamat bercuti ya

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

kim salam kat bakal doktor tu ye ...hihi :)