Tuesday, July 30, 2013

Biskut Badam Rangup

Assalamualaikum

Hai bertemu kita lagi dalam rancangan riang ria aidilfitri !
Ewah macam rancangan buat biskut raya pulak
Eh dulu masa zaman sekolah banyak je rancangan buat biskut raya kat tv. Sekarang dah takde eh
Sekarang senang. Semua refer blog je hehehe
Contohnya aku. Hahaha semua refer blog.

So biskut raya kedua saya ada Biskut Badam Rangup. Resepi asal adalah resepi CMG. Tapi saya refer kat blog Pesona Cinta Cida De'Nuanza lagi. heeeee.Resepi sila klik yang aku dah bold kan tu

Biasa lah buat malam sabtu hari tu. Buat 2 adunan terus



Adik aku nak pilih terap rama-rama ni. Lantak ko lah. Aku tukang adun. Bab nak terap-menerap ni memang tak kosser














hasilnya dapat 2 balang ni. clap clap clap

so sesi membaking kuih raya ditangguhkan sehingga sabtu ini. hahaha. hujung minggu je pun ada masa noks


lets klik !!

16 comments:

Qashmere said...

Cantik nya kueh tu mesti sedap!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

pergh..tengok je pun dah nampak kerangupannya :)

Kakzakie said...

Gigih Lya dgn adik. Cantik jadinya bila buat terap macam tu. Pandai juga adik Lya pilih.

intanfirdaus247 said...

Salam..sedap dan menarik.,..huhu…rajin depa buat biskut raya

JaSSNaNi said...

sedapnya.. biskut butterfly.. rajin membiskut yer.. :) akak ape pun lom jadi ni.. :D

redza said...

nampak sedap

sudipVSsenduk said...

sekata je ketebalannya, cantik

fairus said...

PANDAI BUAT KUEH.. :)

fairus said...

PANDAI BUAT KUEH.. :)

ainnoraini said...

nnpk gebuzz jer...
mana alamat rumah nnt nk dtg beraya nk rasa kuih tu....chewahhh...

Knor said...

rajinnya...nanti akak dtg rumah ye..

wahida said...

ok lah tu nok...drp aku ni, semua nak tunjuk2 je kuih...hahaha...

eelobor said...

tinggal sabtu & ahad jer lagi nak memproses apa yg patut utk minggu ni

deno said...

wah... rajin buat kuih raya ya.. dah tak lama dah nak raya..

Wak Gelas™ said...

rajinla tuu makk.,ahhks

JuadahMalaysia said...

kat umah xde lagi penerap bentuk rama2 nih. harus ada koleksi nih !