Friday, August 2, 2013

Iftar at Johnny's

Assalamualaikum

Semalam iftar dengan member office kat Johnny's Dataran Pahlawan
Sampai around 6pm, booking seat and order siap-siap, bayar down payment RM 50, then terus pergi window shopping. Window je dulu. Dah nak pukul 7pm, baru datang balik kat Johnny's. Tengok-tengok dah ramai kat dalam tu wuwuwuwuwu



bersteamboat lah kami



menara bahan-bahan steamboat. kami amik set C RM 59.90. Pilih kuah tomyam, tambah lagi RM 10.00




ish tak tahan bau tomyam ni menggoda btol




yang tak berapa kecik duduk berdua 



yang kecik duduk bertiga kahkahkah




Thai Pineapple Rice RM 5.95. sedap tapi portion dia sket sangat plak kali ni. dah lah kongsi berdua. tak puas hahahaha dasar buruk lantak aku ni




yayayaya tiba masa berbuka seranggggggggggggggg




bau dia hamagadddd sedapnya. tomyam dia memang terbaiklah



sos steambot yang sedap itew. licin ok ku kerjakan



dessert water chesnut in syrup RM 2.90  . kongsi. sedap hoih


esok nak berbuka kat luar lagi. dengan sekeluarga. dah cukup ahli keluarga. adik-adik semua dah pulang. yeay dah boleh pasang pelita ! kecoh. orang lain lama dah pasang hahahaha



lets klik !!

9 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

dah lama tak makan kat Johny steamboat ni nampak kuah tomyam tu trs telan ailio ..gulpp..hahahha

BUNDA a.k.a KN said...

salam ramadhan dari bunda...

fairus said...

NAMPAK MENARIK JE SEMUA MAKANAN TU APABILA DILIHAT TENGAH-TENGAH HARI NI..

redza said...

tomyam tu betul2 menggoda huhuh

Mysara Ab Rahman said...

thai pineapple rice tu nmpk sdpnyer!!

4feet8 said...

kan? sy pun suka kuah tomyam kat johnny..

Kakzakie said...

Oh.. water chesnut syrup tu agak-agak Lya dia blend atau parut chesnutnya. Kakak nak cuba buatlah..

Selalu kita guna buat kuih tako ini buat air tak pernah kakak buat.

Knor said...

ooo lazatnya...thai panggil dessrt tu thab thim grob..

p/s dah tak ambil tempahan lagi lya..pos juga tak ada..kcg dhal tak buat..sbbnya tak bermenang tgn..

eelobor said...

saya kalau makan kat sini cam tak puas hati sbb mcm tak puas jer nak makan. kat tempat lain boleh ambik sesuka hati jer.... hahaha