Monday, August 19, 2013

Majlis kahwin di raya keempat dan kelima di Marang, Terengganu

Assalamualaikum

Sambung majlis sepupu aku tu. Orang balik kampung raya. Aku sebok pergi orang kahwin gagagaga
Ni yang sepupu aku kat Marang tu. Nikah raya ketiga. Raya keempat majlis belah perempuan. Raya kelima majlis belah lelaki

So jemputlah menjamu gambar ye


tuan blog dan adik beliau




tuan blog tolong jangan nak cekak pinggang sangat. ada pinggang ke? wawawawa




gadis dan mak gadis dan makcik gadis




mak aku yang pantanggggg nampak camera




pengantin kuning





 dah lama tak menjawat jawatan dulang girls ni. rasa macam geli-geli je wakakakaka




amboi pengantin lama ni, kemain purple





us ! yang sebelah aku tu pak sedara a.k.a bapak pengantin




ko tengok aku dah sinsing lengan. panas berlengas ok. keredut terus lengan baju. lantak. by the way, tak makan pon. minum air je. air jagung super manis. uhuk uhuk uhuk



amboi jemah over lentok ! pipi selambak !



tengok makanan ni macam sedap. tapi I know, manis !




ye ye jemput makan



tema belah perempuan, hitam kuning hitam kuning go tigers !




ni dah kenapa macam tahan kembang hidung pulok




ni masa raya kelima, majlis belah lelaki. dah takde stok baju kurung, pakai seluar je kahhhhh



familia



mama yang pantang nampak kamera



pengantin.

sekian, itu je majlis kahwin. to be cont. entry lain-lain. hihi


lets klik !!

12 comments:

redza said...

bestnya kawen huhuhu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

menarik juga tema hitam kuning ni ...auummm ..hihi

NM03 said...

selamat pengantin baru buat mereka. moga kekal hingga hujung nyawa. amin...

kamu bila lagik. ehhh.... hehehe

Qashmere said...

Meriahnyaaaaaaaaaaaa

Qashmere said...

Meriahnyaaaaaaaaaaaa

Jamal k ahmad said...

tunggu majlis tuan blog pulak..

::ct aman:: said...

salam...(^_^)salam perkenalan...new blogger...jmpot singgah kembali..btw nice blog...

Cinta Cinta said...

tema hitam kuning tu yg x leh tahan.. hehehe

eelobor said...

dulu2 cuti sekolah memang sinonim ngan majlis kahwin, sekrang di musim perayaan pun dah jadi kebiasaan

fairus said...

RAYA KETIGA HARI TU PUN ADA SEDARA SAYA KAWIN.. :)

Dr Singa said...

nasik minyak manis?

JuadahMalaysia said...

kenduri kawin masa raya ni memudahkan sedara mara balik kampung sebenarnya