Thursday, October 3, 2013

saya macam mana ?

Assalamualaikum


Hari ni kat facebook aku, mau dekat 10 orang share benda alah ni ...



tak tau lah keratan akhbar bila ni malas baca paper punya olang. So tak tau apa isi kandungan sebenar rencananya. Tapi, kalau baca yang highlight je, hurm. Saya di kategori manakah? Miskin? Papa? Kedana? hahaha ada ke kedana? Pandai-pandai je kau ni jahhhh

Dah malas. Tu je nak share. Sebab ramai sangat yang share kat FB tu kan. Sesiapa ada full rencana boleh jugak share. Supaya kita tau isi sebenar ceritanya


Kbye. Nak pergi pejabat tanah pulak


lets klik !!

11 comments:

Acik Erna said...

betul la lya..kalau ada mercedez dikata golongan pertengahan..dimanakan acik ni berada..terasa kecik nya la acik ni

fairus said...

KALAU GIYU, KITA NI PAPA KEDANA.. :P

Kakzakie said...

Amboi!! sampai kata Mercedes Benz / banglo semua termasuk apa-apalah dia ni. Tak malu ke dgn rakyat.. kenalah fikir sebelum cakap kalau dah gini satu Malaya ketawakan..

Itu dah kaya-raya bukan pertengahan!!

Ain Noraini said...

kalau macam tu...kakain golongan mana satu yee...

tak ada rumah banglo...kereta kecik jer...pening jugak nii...dah la pening nak pilih yg mana satu pilihan hati sekejap tadi tak hilang lagi...huhuhu...

redza said...

kalau macam tu aku ni dalm golongan papa kedanalah jawabnya

Chot said...

golongna miskin lagi hina la kot..huhuh

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

alamak ....confirm la stakat saya ni golongan miskin jela layaknya ... huhu

Knor said...

pakai kancil pun dah alhamdulillah..

tak nak kaya 2 ni..

kalu kaya juga knor nak bantu semua org susah..kalau kaya la

Knor said...

skrg ni papa kedana..dah gitu..gomongnya

Dr Singa said...

saya rakyat marhaen

LYAfrina said...

huhh.. klo g2 lya ni golongan miskin tegar r.. aihhh.. tinggi bebenor taraf hidup tu