Friday, November 1, 2013

busy la sangat

Assalamualaikum





Hoih kejapnya ye dah sampai november. tak berapa lama lagi dah nak masuk 2014. 
Kahwin tak lagi. Motip ????? Hahahaahaha

Oktober ni macam busy sket. Banyak pulak kerja kat office ni
Pastu tak habis-habis dengan launching project
Jenuh la nak berlaunching kan
Bila nak launching tu, macam-macam tugasan la. 
Yang best, aku jaga part catering. Wahahaha feveret ok
Boleh aku bawak tupperware awal-awal kuikuikuikui
Ahad ni launching project service apartment. Tok CM datang. 
16nov launching lagi. Housing project kat Alor Gajah
Yang kat Alor Gajah tu project aku jaga. Sample house tengah jalan ID. ID dia bila tengok kat 3D drawing pon dah cantik. Hari tu aku p site tengok, cantik gilaaaaa. Aku teruja hahahaha 
Tapi tak bleh lah publish sini. Belum siap sepenuhnya



aku hanya pergi site hari sabtu. sebab hari sabtu tak ramai orang buat kerja kan. kalau weekdays kan site workers yang bang** ind** ramai. Aku scary duh



Harmoni keluaran 1 - 15 November 2013

okey jom makan !!!!



lets klik !!

8 comments:

asyifa mustaffa said...

Mcm pesen umh akak kat tampin ni je patennya...

adrianna syaz said...

Wah..sya suka mkn..haha..salam jumaat fazleyatul.org mlaka eh? :)

EZAN IDMA said...

ahaha nak makan bebanyak la lepas ni

Kakzakie said...

Banyak projek baru ada duit masuk Lya..

Lelaki suka perempuan yg suka makan sebab biasa perempuan macam ni tak kisah makan apa pun boleh - dia pun senang taklah itu tak makan ini tak makan...

Teratak Hami said...

Company ko mmg kaya dik. Tu pasal kejap2 launching sana sini.

I like makan2 ... boleh hilangkan stress.

fairus said...

KALAU ADA JUAL TANAH ATAU RUMAH MURAH2, BGTAULAH.. :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

waa.. Ilove this statement :)

Alia Laila said...

Rasa insecure yang selama ini ditanggung hilang selepas membaca statement itu. Hihihihihihihi ! Mari masak dan makan !