Wednesday, February 26, 2014

panas

Assalamualaikum

Cuaca sekarang yang sangat panas. Hari tu bukan main sejuk kan. London sangat katanya. Sekarang panas. Rasakannnn. Sabtu hari tu golek-golek tengok hindustan dilwale dulhania tu, panas berlengas, sekali tengok tempt, 35c. Hoih patut lah






Panas-panas lets goreng cekodok udang


  • kene banyakkan minum air masak
  • air paip sekarang aku tengok kotor semacam je kan. kat Selangor ada yang dah kene catu kan. Harap-harap Melaka tak la. Jenuh woi kalau takdak air ni
  • hari Isnin hari tu pergi bank kejap, sekali masuk, fuhhhh ramainya orang. Ahkak terkejut. Guard kata yang ramai-ramai tu amik BR1M. Eh bukan BR1M dia bank in je ke. Ntah ahkak tak tau plak hihi
  • Isnin hari tu pergi Putrajaya, ingatkan nak pergi Alamanda bleh makan kat Dome plak. Tapi malas, terus balik Melaka je
  • Dah berapa hari aku tak tengok progress pokok inai aku tu. Ahad hari tu tengok segar je. Jangan tak tau. Musim panas tapi pokok inai aku survivor sangat. Tanam tepi longkang ! hahaha
Kbai



lets klik !!

9 comments:

Kakzakie said...

Sana-sini panas - peringatan dari Allah utk kita tidak lupakan Dia.
Pokok inai dah ada bila agaknya nak diguna utk majlis rasmi:)

Dr Singa said...

nak sikit..
nak inai rambut..

wahida said...

mmg panas...on ekon, pastu on kipas sekali...gila, dah mcm kulit apa je aku ni...hahaha...

aku pulak lately ni suka sgt buat cekodok pisang, hari2 pun takpe...huhu...

JunAina said...

Dok opis malas nak keluar makan...panas mebahang. Sesekali mendung tapi still berbahang.

ct kektus said...

bertabah lah dengan panas ni selagi mampu. hehee harap sangat hujan turun, kalau semua negeri air di catu, hmm, memang kurang selesa lah nanti. huhuu

Knor said...

duk dlm rumah aje..tak terasa panas..jenguk tingkap,terus rasa kesian kat anak2 di luar nun sana...akhirnya demam lagi..
siang panas,mlm berhawa dingin..munkinkah punca demam makin teruk..
pasrah dn redha..

serius nampak knor ni...

Roha said...

harap2 johor pon tak buat percatuan air hendaknyer..semoga allah turunkan rahmatnyer...
cekodok udang tu sedap gamoknyer cecah sos cili wala wala :)

Amanda Suria said...

NS masih maintain...katanya pagi ni nak buat pembenihan awan bermula di NS, x tau la..nak benih2 awan ni kena tgok cuaca ok ke x kan...apa2 pun cekodok udangmu dear buat akak teringin sgt2....

Fariehan Ibrahim said...

skrg ni mmg sgttt panas, kena bykkan minum air.
kalau kuar jenjln tengahari mmg akn sakit kepala lar..huhu