Thursday, February 27, 2014

progress inai

Assalamualaikum

Hah kau kecoh gila. Pokok inai pon nak bagitau progress. Hahahaha lantaksss
Sebab aku rasa pokok inai ni macam susah nak jumpa kan
Masa bff aku kahwin bulan lepas, punya sengsara cari inai. Tak nak pakai inai tiub tu. Nak pakai yang daun la kan. Susah gila nak cari. Last-last sampai Alor Gajah, rumah bff jugak. Kerat tangkai daun inai tu banyak-banyak. Aku rembat setangkai. Balik rumah, mama cucuk belakang rumah, kat tepi longkang. Hahaha
Sebab teringat mak kawan aku tu cakap, tanam kat tempat basah dia cepat tumbuh




Yeay dah banyak daun dia. Dan jugak dah tumbuh dahan-dahan baru. Cepat besar ye. Cepat aku boleh kahwin hahahaha. Tetiba sangatssss. Abaikan tangan hulk




Inaiku di tepi longkang, tajuknya 





ni bila ntah. Isnin lepas kot. Pergi Aeon nak beli hamper baby nak bagi office mate. Wife dia bersalin twin boy. Comel gila. Pehtu teringin yong tau fu. So makan kat food court je. Hujung bulan jimat. Kemain hari tu siap ber-TGI bagai kan



lets klik !!

7 comments:

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Waa siap aderr pokokok inai lagi..kena jaga betu2 tu taruk baja..baru banyak daunnyer...hehe

Cinta Cinta said...

inai di tepi longkang ye... takper yang penting inai tu akan sentiasa segar..

wahida said...

menjadik betul inai ko ni nok...

clap clap...

Kakzakie said...

Amin... Aminn...
Wahai pokok cepatlah besar bagi tuan kau merasmikan cepat:)

Sekarang ni panas kena siram selalu Lya.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Rumah saya kat akmpung pun ade pokok Inai .. :) Arwah Mak Teh saya tanam..sampai sekarang pun ade lagi.

Amanda Suria said...

lama dah akak x pakai inai...tetiba terasa nak kawin...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

dok kat bandar mmg susah sgt nak cari daun inai... kalau sirih utk buat sirih junjung tu boleh la juga jmpa org jual... tp harap maklum... bukan sirih melayu.. tp sirih india... hehehehe...