Monday, March 31, 2014

Wedding Nabilla dan Hafiz

Assalamualaikum

Sabtu lepas ada wedding. Officemate, kat Selandar. 
So balik kerja 1pm tu, ramai-ramai gerak ke sana
Perjalanan yang ambil masa dekat 1 jam jugak. Hujan lebat, pastu bleh tak sesat

Sampai je dah 2.30pm kot. Dah takde orang ok. Haha
Ada la tak ramai pun. Sebab dah petang pun kan. Takpe yang penting lauk ada lagi! Hahaha
Lapar gila kau. Dah lah tak breakfast, sesat lagi. Bergelodak perut masa dalam kereta hohoho
Pastu tengah makan, pengantin panggil ambil gambar. Sebab pukul 3 pengantin nak pergi outdoor pulak
Oh btw, pengantin perempuan tu yang officemate weols 




tahniah uols




selfie dengan pengantin, lalu pengantin lelaki diketepikan haha




kakak aini dan adik-adiknya 




monopod di mana-mana




semua office-mate. except 2 orang kecik tu la haha




aku suka gilaaaaaa pelamin dia ! cantik sangat. kat tengah tu kan lampu. lampu dia colorful. kejap tukar purple, kuning, hijau, biru. Ohoi cantik gila !

Oh ye, pelamin, mekap dan baju-baju adalah dari Gee Cantik




wedding favours. bunga "epal". hehe cute cute




Tahniah buat Nabilla dan Hafiz
Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikkan


lets klik !!

11 comments:

Knor said...

cantik sama padan...ha ah cantik pelaminnya....lap lap lip..

Fariehan Ibrahim said...

bunga epal tu yg rare..haha
cantik nye pelamin dia! :)

- said...

cantik pengantin...

ehh bunga telur ganti epal... :)

Amanda Suria said...

akak suka kaler baju dia...santek sangat2...

Kakzakie said...

Cantiknya kawan Lya.
Pelamin pun cantik. Bunga telur ganti bunga epal ok juga kan.

Ha Md said...

cantiknya pengantin perempuan..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Comelnya pengantin perempuan tu.. so swett :)
Kreatif juga telur digantikan dgn epal..

fairus said...

TENGOK GAMBAU ORANG KAWIN.. TERINGIN PLAK NAK KAWIN LAGI.. HEHEHE

GURAU JE..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

dahla lapau... tengah makan kena panggil bergambar pulak.. mesti tak kenyang makan tu.. hehehe....
cantik betul pengantin perempuan tu yer..
akak blk kg baru ni pun sempat gi mkn kenduri jugak...

Acik Erna said...

Cantik pengantin.aini pun sesat juga ye..tapi sampai jugak kan

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ko xabis g umah member kawen.. ko lak biler nak kawen ha.... cepat2 la masuk minang ak gilerr....