Friday, April 25, 2014

hatiku hancur mengenang dikau

Assalamualaikum

Sekawan bergelak ketawa selepas kenyang perut makan feveret tomyam kat Tesco Peringgit
Setibanya di kereta beliau..................




huuuuuuuuuuuwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!


  • eh masa datang tu sebelah kereta aku tu viva kot. kau ni bawak lori ke sampai boleh cium kereta aku ni ??? dan blah gitu??? tanpa ada note di tinggalkan minta maaf atau tinggalkan nombor telefon ?? sah la kau ni bukan manusia. ohh yeeee bukan manusia. beruang kot. tu yang macam haram jadah je kan
  • polish je boleh tak ??? no pitis ahhhhh
  • sorry baby. kita dah jaga awak elok-elok, tapi ada je yang binawe 

mood down ./.




lets klik !!

12 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak pun pernah kena gini.. geram jer...

Kakzakie said...

Geramnya... kalau kakak pun hot. Tapi percayalah satu hari org tu pun akan kena balas Lya.

Sedih kan..

Knor said...

La kesian nya,,
tk sempat nk kejar ye lya..
takpe,sabar ye, ada hikmahnya..

NEKCIK said...

Sungguh kurang sopan!! takpe nnti Allah lah yang membalasnya

adrianna syaz said...

Smpainya ati org tu..huhu..sabaq eh leya...

Acik Erna said...

Teruknya perangai orang tu Aini..lansung tak rasa bersalah ke.kalau ada cctv boleh tengok tu siapa dia

Fariehan Ibrahim said...

eee kejam nyee!
mesti geram sbb tak tau sape wat kan..ishhh :(

EZAN IDMA said...

alahai habis calarrr

gadisBunga™ said...

eeee!!! penah kene! berlekuk dak manggis kene tangga besi mana tah. grrrr!!!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Bertabah la ye ..tapi yang dah gesel dia tu kuangajo la tak tinggal note ke apa....

MissNadia said...

takmo bayar le tu.. sebab tu la blah terus

JuadahMalaysia said...

err.. tumpang geram !