Thursday, April 24, 2014

permintaan hati

Assalamualaikum









tengok kat blog kak madihaa tadi







google
wuihhhhhhhhh tengok cili padi dia bertenggek-tenggek babe !! 


aku harap balik kang ada lauk begitu atas meja untuk berbuka. hahahhaaha




lets klik !!

7 comments:

Knor said...

kita pun tak macak hari..air tak ada la..

telor kicap pun jadi le..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

pergh...ni memberi inspirasi masak makan malam ni :P

- said...

salam... sori..lama x BW ke blog ni...

uiittt terliuq nengok lauknya... aishhh lapaq dah nie.. hehe

Amalina Hussain said...

cili potong kalau krup krap krup krap memang sedap! nak nak makan dgn nasik panas panas...pedas dan melazatkan! :)

Kakzakie said...

Oh... ini senang aje Lya. Balik kerja sebelum buka pun sempat nak buat. Kakak pun suka tau. Kadang kalau dah tak tahu nak bekal apa kakak buat macam ini. lawan dgn nasi putih dah tu hiris timun buat ulam hmmm.... sedaaaap:)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

hehehee... anjat mokcik tgk lauk tu tau.... tp mmg bestlah layan tekak yg tak selera...

MissNadia said...

serius dah telan air liur