Wednesday, May 21, 2014

My BFF Wedding : Dilla & Syafiq Sanding

Assalamualaikum

Sambung. Pagi tu nikah, sanding hari yang sama jugak
Sanding lambat sket. Dah nak 1.30pm jugak la sandingnya

Hari tu pulak hujan. Sejuk je rasa. Tapi dah berkelompok dalam dewan tu, berlengas jugak la kan



weols bertiga. lagi sorang bff mana ntah pergi time ni. lagi sorang tak dapat datang, ada kelas. huhu tak cukup korum plak kali ni




cik ayu and me and anak buahnya
pale gila muka. kosser mekap bagai dah kata berlengas jugak nanti




ketibaan perantin




suka kaler bajunya, cantik kan




perantin punya mak. Dilla ni anak tunggal. Ayah dah takde. So maknya je la. Sedih maknya masa nikah tu. Iols hati tisu juga turut sedih weyh




kami berlima, campur perantin sekali. weeeee





wedding favs port. hahaha





dengan kawan sekolah yang datang. except si kecik tu la




kami berlima !



best friend forevahhhh




ni hadiah yang kitorang bagi. apa dalam tu? hahaha
rahsiaaaaaaaaaaaaaa




gadis litar versi plus size
weghhhhhhhhhhhhhh

tak ada nak cakap, cuma doa sentiasa mengiringi untuk sahabat baiknya, agar perkahwinan yang di bina sentiasa di bawah rahmat dan lindungan Allah swt


lets klik !!

9 comments:

Yana Ujang said...

happy newlyweds tuk bff ko...semoga kekal berbahagia till jannah..

kelasss adiah ko beb!!! cite aa apa dlm tuuuu..bz body niii...haha :p

Cik Itah@RRP said...

salam. hai.. tahniahh buat bff hee ^^

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cantik perantin tu.. sekarang tinggal berempat BFF tu.. siapalah pulak yg dulu makan nasi minyak ni ye Faz :)

Knor said...

mesti esok2 lya plk...

berlori lah hadiah..

Fai CeritaCinta said...

cantik pengantin berbaju gold... semoga perkahwinan bff awak berkekalan hingga jannah.. tak nak bagitahu ke ape yg ade dlm "box" tu... (kepochi ni).. hihi...

Amalina Hussain said...

tahniah buat bff..kamu bila lagi? hehe..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

meriah sungguh...
harap giliran lya jd pengantin sok.. mereka juga akan rai lya sama mcm ni jugak...

adrianna syaz said...

Tahniah tu kwn leya eh..slmt pngantin baru.lawa posing cik yg pegangnpayung tu.hehehe..nk join boley?^_^

Cik Itah@RRP said...

salam. hai dear..singgah khamis kat sini :)