Wednesday, June 4, 2014

Maleficent adalah sangat awesome !!!

Assalamualaikum

Siapa belum tengok Maleficent ???



Sila pergi tengok sebab sangat best !!!!!
Aku baru dapat chance pergi tengok malam tadi. 3D RM 18 huh
Tapi berbaloi sangat sebab best hoiiii. 
Adik aku cakap bukan main menghayati aku tengok movie. Tak berkutik hahaha
Ok nanti kat astro best keluar nak beli ha ha ha 
Tak kan nak bagi summary plak kan. Pergi tengok sendiri la baru best
Cerita ni dia menceritakan tentang Maleficent, asal usul dia. Bagaimana dia boleh jadi jahat bla bla bla




Selingan,
Sekarang sangatlah tosei maniac.
Minggu lepas je 3 kali makan tosei.
Minggu ni je dah 2 kali. Isnin makan, semalam makan
Tak pandang la mee goreng mamak ke roti tolo ke
Forever love tosei hahaha
Tosei mesti garing-garing. Masa order siap mention, "nak garing-garing tau!"
Yang pic ni semalam makan tosei kat Bukit Baru, Ada 1 mamak dekat dengan MAIM (Majlis Agama Islam Melaka). Kari dia fuhhh thorrrrbaik
Bau kari melekat kat tangan hahahaha

Ok tu je bye
Eh nak tanya. Boleh tak tukar duit baru (untuk duit raya) sekarang2 ni
Nanti bulan puasa malas nak keluar p bank. Hahahaha


lets klik !!

8 comments:

Dr Singa said...

habis dah ganti posa??!

chop..
tek dia nampak asli tak??!!
wahahhaaa..soklan kurius nih...

Kakzakie said...

Kakak dah malas tengok wayang Lya. Tapi kakak dgn abang hantar anak-anak dara kakak pergi menonton ini semalam... katanya best.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

dah bertahun tak masuk cinema dik lya oiii... hihi...
akak skrg suka mkn nan... cheese nan terbaikkk.. yumyum..

Knor said...

cuci mata dgn cuci perut sekali..semestinya lah kan..

redza said...

aku belum tgk lg..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

best ke? boley ajak Tn.John tengok wayang citer ni nanti :)

Cik Itah@RRP said...

salam. best tak? sy tak sempat tengok lagi..belum ada masa huhu dah tu tak tau nak keluar dengan siapa :((

eelobor said...

dah lama saya tak jenguk wayang