Thursday, December 4, 2014

ayam yam yam

Assalamualaikum

Mood memblogging sangat kelaut

Ni last week. Meneman adik aku nak p survey barang hantaran nikah dia
Survey je. Sebab nak beli tunggu tunang dia datang weekend tu
Tapi beli jugak. Beli jam dulu. Takut tunggu weekend jam yang diminati dah dikebas orang

After tour 1 Aeon tu, lutut dah gegor tumit dah longgor, dapat upah makan. Yeay !
Itu yang mak suka mihmihmih

So kami ke KRR - dengan motonya yang kurang garam ittew




Makcik yang tak habis-habis jot down pending item dia





both of us amik banana muffin




mushroom soup 




garlic bread




Aku amik yang 1/4
Sideline mac n cheese, coleslaw dengan whipped potato
Mac n cheese KRR memang favs
Suprisingly whipped potato dah tak tawar hebeq ! hahaha
Biasanya tawar gilo woi. Mentang2 lest salt
Tapi kali ni ada rasa dan sedap





Selingan.
Last saturday ada buat mengumpul waris kat rumah
Kan nak buat kerja kahwin lagi 3 minggu je woi
Ucuk-ucuk ayang-ayang iye tu balik
Ala yang cousin aku amik anak angkat tu
Penyakit menangis dia yang tak boleh lepa dari mak dia dah hilang haha
So apa lagi. Harus la aku bolot dia. Jangan harap orang lain boleh dokong
See, Senyap je. Mak long empuk harus la sedap je landing tu
Yang mak long kemain feel lebih sampai pejam-pejam mata hahahaha

I love baby *sambil kemam lengan baby*



lets klik !!

14 comments:

Kakzakie said...

Cik doc. tu mestilah busy Lya nak cari semua sebelum masa. Kalau boleh tak mahulah last minutes..

Dpt pegang/dukung baby mestilah syok - kakak pun suka Lya ada bau best kan:)

Dr Singa said...

kad udah kudapat
InsyaAllah...

ko jangan geget lak lengan baby tu !
kemam je!

fairus said...

Sungguh menyelerakan..

mawar_berduri said...

eh..kita pun makan KRR semalam ..yummeh :)

Acik Erna said...

salam la kita liya dapat gomoi baby cukup seronok kan

lalink7 said...

adui lapo pulakk tgk makanannnn..hmmmm

- said...

Wahhh lagi 3 minggu je ye majlisnya tu... dah nak dekat dah tu...

Daddy Ziyyad said...

ni cerita beli barang hantaran ke, atau cerita makan makan? hahahaha


dulu..masa zaman saya nak kawin...tunggu bulan Dec...time tu perfume murah2...sempena krismas :P

LYAfrina said...

yummm..semuanya nampak sedap2..

zacky786 said...

dap yee

Najib Ariyan said...

kalau orang belanja saya akan makan kat KRR, kalau tak saya tunggu bulan ramadhan dan beli ayam panggang seekor... kat tempat saya takder jual ayam panggang seekor nih...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

lama tak pekena.... yumyum...

aishah nin said...

Nak beli barang tunang pun nak prepare dari awal kan. Tak la kelam kabut nanty. Semoga majlis yang dirancang sentiasa dipermudahkan :)

eelobor said...

sama la...bila bab meneman mesti kena ada upah kan. saya pun suka part tu.... hahahaha