Tuesday, December 16, 2014

Jemputan jemputan

Assalamualaikum


Saya nak jemput uols semua, kawan-kawan blogger saya, ke majlis perkahwinan adik saya, Ahad ni 21 Disember 2014 (alamat, gps coordinate seperti yang tertera di kad jemputan dibawah)

Jemputlah datang seisi keluarga, Semoga kehadiran kalian dapat sama-sama memeriahkan majlis perkahwinan pertama dalam keluarga kami ini

See ya !!






lets klik !!

14 comments:

Kakzakie said...

Pengumuman dari kakak juga Lya. Kakak dah dapat kad ini tapi tempat kakak pun ada majlis juga.

Moga majlis berjalan lancar..

cikceriacorner said...

tahniah lia..dpt adik ipau..

moga majlis berjalan dgn lancar..terima kasih atas jemputan..

mun said...

tahniah buat adik... dan tahniah buat lya..x lama lagi dpt adik ipar.. :)

Daddy Ziyyad said...

Terima kasih atas undangan...Rasanya saya tak dpt hadir...ada majlis lain di Shah Alam hari tu..

Moga majlis berjalan lancar ya...

fairus said...

InsyaAllah.. Tak janji ye.. Isteri saya dah mula mabuk-mabuk..

Nur Inani said...

moga segalanya dipermudahkan :)

Umi Nazrah said...

jauh nya nak p! hahahahaha
kami kat kedah :P
hehehehee

Kayu Manis said...

tggu juga kad jemputan tk ada plk...
hihi
knor pun tk dpt gilh lya.. urusan padat sgguh..
nti nk tgok acara n3 bergambar jer...
kirim salam dn tahniah tau bt Dr tu...

gadisBunga™ said...

InsyaAllah lya. Thanks for the card tau!

Chenta Ummi said...

selamat pengantin baru buat adik.. hai saya baru kembali aktif, lepas bersalin hilang fokus. ni baru la ada masa nak menyinggah :)

nadia mansor said...

jauhnya..btw, terima kasih sudi menjemputt.

semoga majlis berjalan lancar ye lya

LYAfrina said...

jauh sgt nk pergi
apa pon moga majlis bjln lncar..amin

Kayu Manis said...

as salam lya
mesti meriah majlis tu hari nikn.. tahniah sekali lgi bt adinda lya dn pasangan nya..

knor dh dpt kad, rupanya terselit antara surat lain.. tq lya
knor mcm kta kt atas tk dpt pg juga... maaf ye lya. tq atas jemputan lya..

Najib Ariyan said...

terima kasih atas jemputan tapi malangnya tak dapat datang yer... harap mahap