Wednesday, May 6, 2015

big bad wolf mitc melaka 2015

Assalamualaikum

Pertama kali jejak kaki ke big bad wolf (bbw)
Kat melaka ni baru tahun kedua dianjurkan.
Last year tak dapat pergi sebab apa ntah
So masa labour day aku angkut 2 adik aku p bbw
Adik aku nak perabih baucer dia
Boleh aku tumpang sekaki lalalala

Ramai umat hamagadddd
Knowing me aku paling lemas pergi tempat ramai orang sebab aku cepat marah hahaha
Tapi demi bbw aku paksa diri jua
By 12pm aku dah terpacak kat mitc
Dah la kebetulan ada home fair dengan puma & adidas sale, kau gilaaa tak ramai orang
Dengan cuti labour day lagi
Berselipat orang




wolf wolf wolf




mari seranggg




kat bbw ramai orang tapi tak seramai yang pergi sale puma & adidas





oh plis aku rambang mata gila
especially kat buku kanak2 hahaha
so aku beli banyak buku kanak2. simpan masa depan hahaa
dan buku diet
nak beli buku resepi bukan aku memasak pon -_-






doktor tanya aku dah turun bape kg
malu kita nak cakap wawawawa
nampak tak pipi masih sebeban di situ



lets klik !!

13 comments:

tiga lalat said...

Salam. Hee rajinnya gi bbw tu. Nape tak pegi pesta buku antarabangsa kat PWTC KL yg baru habis mingu lepas, lagi meriah uoolss ;p

Malinda said...

akak langsung tak sempat pegi big bad wolf ni walau pon dah 2 kali buat kat melaka....wawawaaaaa...menangis hujung tangga la pasni T_____T

Kakzakie said...

Bila lagi nak memborong buku kalau bukan masa macam itu Lya. Kakak dpt tengok pun geram..

Dah merancang utk masa depan buku utk future childrens ye Lya. Bagus tu. Good sign - suka kakak dengar:)

nur anis said...

hamboi..banyak borong. murah tak kat sana?

Aziela said...

Kenapa akk tak tau ek? Walhal lepak kat ayer keroh berhari2 last week

eelobor said...

samo la.... saya pun mengelak dari ke tempat yang ramai orang berkunjung. stress pulak jadinya...

Kayu Manis said...

Bestlh ye
dh kuruslh...teruskn usahamu ye dik

asyifa mustaffa said...

Serius ramai. Malam jumaat tu mmg da ramai...tp ramai lagi yg kat sale puma tu...pelik tul..!

Dr Singa said...

ko pergi 12 tengahari memang la berselipat orang dek!! hahhaaaaaa

ha ah
pipi dah kecut
kipidap!!

Hanie said...

waa.. sy tak tahu pun ada bbw ni.. kami perabis baucer buku kat popular baru2 ni. rugi2.. huhuhu

wahida said...

weh, tapi aku nampak ko dah susut sikit la weiii...

cayalah...teruskan usaha tau...aku always support ko!

amsran said...

wah... bestnya ada sale buku...

Macy Humaira said...

awakk! terima kasih singgah. ya allah tgk blog baru ingat. tahniah masih kekal. harap dapat jumpa lagi kawan2 lama dan baru. insyaAllah :) :)