Monday, June 8, 2015

Izzah Turns 1

Assalamualaikum

Sekitar majlis hari lahir anak angkat sepupu aku 
Izzah Insyirah





ni bukan si izzah
ni cuk mok sayang 
dah 5 tahun. tahun ni dapat adik




ni la birthday girl
belum mandi lagi ni
rambut habis kene nasi impit




birthday girl mood tak berapa baik
mungkin ramai sangat orang




ok ni dah siap pakai gown
muka still masam -_-




my 2 kesayangan




Izzah ni dah setahun tapi ringan je
Izzah tak boleh macam ni ok
Kene kekalkan mutu keluarga kita haha





part time babysitter 
sebab dia asyik ek ek ek ek aku kene la duduk depan meja birthday tu bagi senyap sket





happy birthday izzah ailebiuuuuuu





double birthday celeb actually
dengan sorang lagi anak buah






habis majlis birthday girl terus berlengeng





lets klik !!

14 comments:

LYAfrina said...

comeynyer birth girl..
eyhh..last dah xde baju..

btw.. selamat ulangtahun y pertama..smoga trs mbesar dgn sihat..amin

fairus said...

comelnya..

Kayu Manis said...

Happy birthday laling...cpt besar ye bleh jln2 cari mkn dgn aunty lya tu...
byknya kek.tk tergoda ke lya..gi mna diet mu..dik

dongmei pan said...

Nice, i really like it.if you also like our site please follow: http://www.robesdemariee2013.com/

mun said...

comelnya birthday girl.wlpun muka monyok je.. hehe..bulat matanya..

eelobor said...

kekalkan mutu keluarga yerrr. hahaha, biarlah dia pecahkan tradisi

Daddy Ziyyad said...

bertuah dapat family angkat yg loving

sudipVSsenduk said...

dik.. ko jadikan alasan izzah yang nak duduk depan kek tu kan... padahal..

Lariiii!

Malinda said...

comel2 kesayangan ko dik...yg 5 tahun tu dah mcm kajol muka dia akak suka tengok mata dgn kening dia cantik terletak...happy besday baby izzah membesar dgn sehat dan kuat tau... =)

mawar_berduri said...

alololo...so cute baby Izzah walaupun xde mood tetap cute o.k...

aizamia3 said...

Moga sihat dan kuat dalam menjalani rutin harian.. ;)
at d end tu biasa.. dah rimas panas, berlenggeng sudahnya.. ;)

Kakzakie said...

Untunglah Izzah ramai yg sayang.
Budak biasalah kalau ramai org tak kenal susah nak senyum
Cuba dgn yg dia kenal mesti mengekek tak sudah kalau diagah-agah.

Sha My heart said...

Wah, comelnya anak angkat Lya. Rasa nak cium jer.

Suka tengok kek tu.

Acik Erna said...

masam2 pun tetap comel lieya..