Friday, August 7, 2015

jalan-jalan balik kampung part 1

Assalamualaikum



Khamis 30/7 pagi 9am lebih kurang gerak balik kampung
Molek kan perangai dah macam joyah plak, dengan dagu berlapis -_-





Lalu LPT 1 & LPT2. Pukul 4pm sampai kampung
Sebab highway belum fully operate, R&R pon tak complete. Lapar ok takde tempat makan kat LPT 2 tu tsk tsk
Ada pon hentian sebelah yang ada lori kecik jual tu
Sampai ganu terus p makan kat warung sebelah permai park inn
Ewahh aku berhempas pulas berebut kepok lekor panas-panas dorang bantai selfie plak





I took laksam. Tapi macam dah kureng sket rasa dia
Baru raya cina hari tu balik makan sedap lagi 




Kepok panas-panas oh sedapnyaaa




Dah kenyang tu, mama baba dengan adik bujang balik hotel
Weols 3 beradik p merayau kat kampung cina
Wuuu dah ada i love kt tu





pastu p pantai batu buruk
kemain menyampah adik aku layan aku amik gambo
tak habis-habis nak buat muka dongak ingat dagu kau macam model ?




buat muka gitu lagi hahaha nasib adik aku tak hempas hp kat batu
ni kat pantai pandak, kg weols
nak balik rumah kg nampak adik-adik sepupu bersantai. singgah menyebok jap




malam p raya rumah chu kat marang
chu masak bihun putih, goreng kopok keping dgn lekor, dengan sata mana ntah sedap gila sata tu

ni chu punya first cucu
aku apa lagi pantang la ada budak ni kan
laju je angkut haha




eh pandai pak tam pegang dak kecik
pak tam ke ? sesuka aku bagi gelaran haha

insyaAllah our first baby nephew will come out soon
semoga dipermudahkan insyaAllah




malam sket keluar lepak 4 beradik
adik aku tak reti kenyang punya hahaha
so lepak kat The Kitchen, sebelah Grand Con kalau tak silap





sorang makan chicken chop, sorang makan kueytiow kungfu, sorang makan kueytiow goreng. aku makan sup ayam pedas nak mampos berdesing telinga aku

to be cont..



lets klik !!

5 comments:

Kayu Manis said...

Oh syoklh dpt meronda2 adik beradik..maklum tnh tumph darah lgi tu...
mak2 dh tk larat dh...

kopok tu superlh dik ooiii...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

terliurnya tengok kepok lekor panas2 tu... dah la puasa...
mujur baru je lepas mkn laksam... kalau idak mau telan air liur lagi... dahla puasa arini... (Last posa 6) hehe...
agak2nya lya pandai dok cakap Tganu?

Kakzakie said...

Untung kalau kampung di T'ganu. Tempat banyak makanan murah dan sedap-sedap. Kakak suka T'ganu.

Malinda Ismail said...

Wah! Sakannye dapat balik kampong....nampak meriah sangat akak soka....kopok leko tu nape cam sedap sgt lagi2 dlm limpahan kuah....telan ailio T_T

nur anis said...

nak kepok!! kat kl ni mimpi la nak dapat kepok gitu.. semua liat keras kematu