Monday, October 5, 2015

my new boyfriend

Assalamualaikum




Been very very very veryyyyyyyyyy busy lately
Tak menyempat nak hadap blog ni
By the way, adik aku dah selamat bersalin 27.09.2015 (ahad lepas) @ 5.05pm
So aku nak kenalkan lah boyfriend baru aku ni
Alhamdulillah, seluruh keluarga bersyukur dan gembira sangat dengan kurniaan Allah ni
Nama di beri Muhammad Faqih Aiman. Semoga membesar dengan sihat, cerdik, bijak, pandai, soleh, dan handsome. Kikikikikiki

So Faqih, call me Bonda ok. Lalalalalalalalala sorry Bonda memang gedik sket


lets klik !!

12 comments:

Kakzakie said...

Beruntunglah Muhammad Faqih ramai yg sayang
Jadi cucu pertama dlm keluarga lagi
Lepas ni bonda pasti akan banyak cerita tentang anakanda Faqih

Tahniah buat puan doktor, suami dan seluruh keluarga Lya

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tahniah terima ahli baru dalam family....

Kayu Manis said...

Alhamdulillah
Tahniah
Cucu pertama
Nti ramailh yg mengulit muhammad faqih..

Kayu Manis said...

Alhamdulillah
Tahniah
Ramai yg mengulit baby...muhammad faqih nti...

Malinda said...

lamanye dik ko tak up n3...sebuk rupenye...alhamdulillah syukur selamat dah adiknye bersalin ye...tomey lahai Faqih tecik tu...kan mahen suh panggil bonda ...hahaha

Daddy Ziyyad said...

Tahniah buat adik.

Rasanya macam baru aja lagi baca entry adik awak kawin....dah ada baby.

fairus said...

Saya dah ada 33 orang anak buah sebelah ibu bapa saya.. Belum masuk anak saya 3 orang lagi. Meriah! :)

gadisBunga™ said...

so sweet bonda! heheh!

tahniah.

kite pun bahasakan diri 'mama' dengan anak2 buah. hahaha!

eelobor said...

cantik nama dia.... Muhammad Faqih Aiman

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hai Bonda..alololo..comelnya Faqih!

anajingga said...

tahniah dam alhamdulillah dianugerahkan anak sedara baru yang comel :)

Dr Singa said...

hai bonda lya!!