Wednesday, March 30, 2016

Nasi Ambang Bumbu Kito R&R Pagoh

Assalamualaikum




Nasi Ambang Bumbu Kito R&R Pagoh (menuju ke selatan)
Sangatlah sedap oi
Sambal sotong paling win !
Ayam rempah sedap !
Ok dah macam mana pulak nak pergi kalau craving pasni
Kenapa lah kau kene terletak kat highway plus tu -_-




lets klik !!

5 comments:

Kayu Manis said...

Knor tak besa mkn nasi ambang..tgok ja besa...
Mcm pelik sikitkan campoq2. .nmpak mcm sdppp😍

Kakzakie Purvit said...

Nasi ambang ni kalau kena ayam rempah, sambal sedap, ada serunding, ikan masin dan mee yg sedap lengkaplah tu Lya.

Lama kakak tak beli (masak sendiri memang malas hihi...)
Pasar mlm tempat kakak sentiasa ada aje jual.

mawar_berduri said...

tak pernah cuba..tapi nampak macam best ..ish kenapa bnyak entry hari ni pasal Johor??? nak soh aku ke sana ke apa ni? ahhahahahha

Husna Rahman said...

mmg sedap nasi ambang ni... ayooo terasa2 je nk mkn..

Siqah Hussin said...

wahhh bersungguh nie kesedapannya :)