Monday, April 11, 2016

nak order apa ni

Assalamualaikum




Tok baba nak belanja makan
Nak order apa ni pening aaaa cenggini




Nape dalam menu ni takde biskut Milna ?
Saya nak biskut Milna !!!!!





Huh last-last Bonda yang order semua

Ikan Siakap Sambal Mukmin
Sotong Telur Masin
Lemon Chicken
Kangkung Garlic
Shark Fin Soup


Mukmin Jaya Seafood Restaurant
Limbongan, Melaka



lets klik !!

11 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sampai nak meleleh airliur tu macam tahu aje menu sedap-sedap:)
Baby sekarang cepat bijak.

Kayu Manis said...

Wah bykkknyeee dia mknnnn
Tk lma lgi bulatlh tu...pipinyee

makcikkantin said...


hahahah kesiannnnn dak kecik comey tu :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

meriahnya menu....nyumss

Alia Laila said...

Biskut milna ! hahaha xD

aizamia3 said...

Biskut Milna.. hehehe.. dulu kalau bagi anak makan, dengan ai sekali makan.. ;)

Husna Rahman said...

amboi makanan...lelehhh aihhh...rs mcm skrg jgk nk lompat pastu lari2 pegi restoran...hikhik... nape la mknn selalu mendera perasaankuuuu

wahida said...

biskut milna mmg win! aku pun suka...hahaha...

weii...shark fin soup tu feveret aku weiiii...lama tak makan...adoiiii...

• Ain Cho'in • said...

Alahai comel-nya awak sayang. =* Kan last-last mama yang order sebab biskut Milna saya ada kat rumah la. Hehe !

zulhilmitempoyak said...

alolohhh... mkn byk x tu.. heheh

eelobor said...

perghhh....dia punya menu tu memang kalau makan nasi mesti bertambah 2 pinggan nie