Friday, June 24, 2016

Diari Ramadhan gittew - Part 2

Assalamualaikum

So kita kembali dengan diari ramadhan edisi meja makan ko time berbuka rupa camne
Lols

Seriously I adalah sangat pemalas lipas nak snap satu-satu
Apakah yang melanda diri ini i dunno lah
Melepek je keje

So seperti di maklumkan, memang banyak tunjuk-tunjuk je kali ni
Sebab seisi rumah tak sihat
So kalau mama masak, mama akan masak main dish je kalau dia larat
Kalau tak, silalah beli
Kadang-kadang adik aku balik, nanti dia masak la mee goreng ke bihun goreng ke

Amaran: Entry tidak berunsur riak dan tak berniat buat anda lapar





Iftar last week bos belanja kat Swiss Garden



Laksam mama dengan maklang buat.




Bihun goreng udang kering by my sis.
Lain semua beli






Berbuka kat office baba
Si kenit paling semangat nak berbuka 





Hari paling lambakan atas meja.
Mama tak masak 
So semua membeli, Berlaku lah ketamakan maafkan kami




Mama goreng cekodok kelapa favs
Lain beli belian




Mama masak sambal ikan kembung
My sis goreng bihun singapore
Lain beli belian




Ni semalam berbuka kat Mahkota Hotel. Contractor belanja


Puasa tak kurus jawabnya hahaha



lets klik !!

7 comments:

Malinda said...

wah! ni betol2 lambakan makanan ni dik oiiii...hahaha...nape makanan ko sume nampak sedap le pulakkkk...kahkahkah...nak2 bihun tu T_____T eh! si kecik homey tu pose ke...cam teruja je muka dia tengok lauk...kikiki...huntung la dapat buka kat hotel memahal :p

Kayu Manis said...

Wow smgat,meriah semua..ramai2 gini mmg happening dear..,,

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

alahai me is malas nak update blog ..satu entry habuk pasal ramadhan pun tak de lagi ..adoiyai apa la nak jadi ni ??

wahida said...

hoiiii laksam tu....arghhhhhhh...
ni yang nak nangis tepi langsir ni...

anajingga said...

huwaaa...silap blog singgah tengahari rembang ni,penuh MAKANAN..salam Ramadan Kareem Lya dari anajingga.com :)

LadyBird said...

Byknye mknn.. Habis ke tu dik? Yumm yumm yumm..

Kakzakie Purvit said...

Dalam pada mama tak sihat tetap ada rezeki membuka selera buat semua.
Alhamdulillah..

Itu hero comel pun berbuka juga ye Lya:)