Monday, July 18, 2016

Eid 2016 - Part 2: Day 3 Team Kuning


Assalamualaikum

Hai bersambung lagi
Hari ketiga kebiasaan setiap tahun memang akan ada trip beraya. Tahun ni kita ada tema. Kuninggggggggggg
Tapi pelbagai jenis kuning ada hahaha
Yang aku macam nak oren pon ye jugak hah. Last minit cari baju kihkihkih




Aku ni setahun 2 kali je pakai shawl. Sekali masa annual dinner, pastu masa raya kahkahkah
By the way, iols beraya dengan lip cream dan BB Cushion dari Fame Cosmetics (boleh tengok insta dan FB)
lip cream dia besttttttt. yang aku pakai ni code violet. seswai untuk yang tak suka menyerlah sangat. kaler dia macam ala2 je kan
BB cushion pon best




Dengan iols punya #tukangpakaikanshawl lalalala
Aku memang la lapanblas kali ko ajar pon pakai shawl tetap hauk jugak rupanya
Orang lain pakai kurung bagai aku selamba yayayaya pakai seluar lulz





Breakfirst kat rumah cousin - Lubuk Redan Melaka. Then shoot ke Palong




Sampai Palong dan lunch time heheks
So - masak lemak pisang daging salai, sup ayam, ikan kembung asam rebus
Fuhh sume terbaikkkk




Gigih nak bergambo tengah paneh
Dah settle beraya kat Palong, gerak ke Nyalas pulak. Rumah sepupu





The kuning team





Team lelaki




Hah tudung aku dah berupa kongkang di waktu ini. Dah bukak2 nak sembahyang kan, pakai balik dah rupa minah lepat. Last2 malas aku nak kitai kan kang maghrib nak bukak lagi

Tu dengan anak sepupu. Makcik ketot biasalah kah3

Last sekali rumah busu kat durian tunggal. Gambar takde sebab muka aku dah sama kedut cam baju hahaha

Teruk betul penangan raya sehari non stop ni


lets klik !!

7 comments:

Kakzakie Purvit said...

Masa keluar rumah muka fresh, baju wangi, muka comel tapi kalau dah baliknya selepas maghrib sah-sahlah melengas rasa, tak selesa biasalah Lya.

Tapi puas kan sebab dpt jumpa ramai saudara-mara.

Azian Elias said...

jadi meriah kaler tu kan..

selamat hari raya dear.

Jna marcello said...

wahhhhhh nie lagi meriah !!! all of family members are using kaler kuning!! Na slalu mcm familyu Na like mak and abang Na je pakai kaler yang sama. So next year kena plan mcm nie jugak !!!! anywyas selamat hari raya awk .

Husna Rahman said...

ramai jgk tema kuning tahun ni ye.. menyerlah sesgt uolls..

Nurul Aini said...

wahh meriahh nyaa!

LYAfrina said...

waaa..meriahnya..1 family theme kuning..bgus sepakat camni..

dya bunga said...

wah..meriahnya..hehe