Thursday, August 4, 2016

Lontong


Assalamualaikum

Dah nak umor 30 baru nak cuba masak kuah lontong / kuah lodeh hahaha
Buat malu kaum je kahkahkah



Nasi impit




Telur di rebus



Kuah lodeh resepi Azie Kitchen



Sambal bilis


Gambo dalam pinggan takde
Ok pasni nak cuba buat laksa johor pulak kalau rajin hahahaha





lets klik !!

8 comments:

anajingga said...

lapar terus nampak lontong dengan sambal bilis Lya ni, salam ukhwah dari www.anajingga.com :)

lia ummiirfan said...

sambal bilis tu nampak sedap bebenor 😋😋😋

ZULHILMI TEMPOYAK said...

nyum3... bila nk jemput rs ni. ehhhh..hehehe

Kayu Manis said...

Knor nor pun ghreti dik haha pandai mkn jer...nmpk pkt melekat kuah....😋😋😋

Lya klu nk tmph peyek boleh wsp kwn knor dia org melaka juga...nma blog dia anies❤you..nti knor bgi no wsp dia...

Kayu Manis said...

No whatsapp anies 0166328796 ckp jer nak tmph peyek knor..

Amanda Suria said...

wah...dah pandai buat masak Lodeh ni....ok akak tunggu laka johor plak ye

wahida said...

hoiiiii!! nampak sedap giler sambal bilis ko tu...nakkkkkkkk!!

Yana MIB said...

aku dh 30 thn xpnh msk kuah lodeh T__T
mujur laki den mmg xmkn kuah lodeh..selamat! haha